Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha valaki öregebb BMW-t akar...

Ha valaki öregebb BMW-t akar venni, még csak nem is egy táltos motorral, miért jönnek mindjárt a megmondóemberek hogy "tucatautó"? Meg hogy menőzni akar?

Figyelt kérdés

Mert a susuki meg a Ford nem az ugye. Meg mi van ha az ember tucatautó. Az ódi Sem. De mire ez az általánosítás és sztereotípia? Ha valaki menőzni akar akkor Minimum kabriót vesz, 3 literes motorral vagy valami hasonlót, és még nem is kell hogy BMW legyen. De egy Z3-at már az ember után dobnak gombokért. Ha az meg van csinálva azzal lehet menőzni.

Szóval az ilyeneket nem értem. Mi motiválja? Szeretnek egyszerűen antinépszerűek lenni? Mert vagy nem foglalkoznak velük, vagy kapnak egy-két kéretlen szót.



2016. máj. 20. 23:31
 1/6 anonim ***** válasza:

Mért, abban mi a logika ha megvesz egy lepukkant darabot aztán meg csodálkozik ha valami elromlik, aztán meg szentségel mikor az alkatrész árát meglátja...


Itt kezdődik a gond sok embernél, azt hiszi mert öreg, akkor már olcsó lesz fenntartani, pedig nem, az alkatrészek árát ugyanúgy megkérik egy 25 éves autónál is mint egy 1 évesnél, csak mert xy márka.

2016. máj. 21. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Nekem Volt hondás ismerősöm is, akinek a nem szabvány rizsszem izzók a 90-es években 25 ezerbe kerültek, mert nem szabvány Volt, és vagy 15-öt ki kellett cserélni aranyáron.


Egyébként meg nem drágább, esetleg magyarországon, pont a sztereotíípiák miatt. Minden drága ami BMW, Mercedes, vagy hajó cucc. Lehet rozzant bárka is de hajó akkor lehúznak.


És más márkáknál csak azért olcsó, mert lehet minden utángyártott szemetet kapni, ami vizsga után 2 hétig bírja.

Szüleimre is rásóz a szerelőjük egy összekötőt 2 évente a fordjuk újkora óta, ami utángyártott vacak, és minden műszakin cseréli, de nem ám beletenné 2 szer annyiért a gyárit. Érdekes módon a másik oldal még a gyári 16 éves, az bírja.

2016. máj. 21. 01:11
 3/6 A kérdező kommentje:

Egyébként meg nem az alkatrész a drága, most vettem pl. 2 első új féknyerget, kicsit több Volt mint pl. egy corradoé, de kb 2-szer akkora.


A szerviz a drága. Ha már öreg autód van, egy mezei szerelő 2000 euróért cseréli a vezérműláncot szakszerűen, mindennel ami hozzá tartozik. Egy ekkora belenyúlás egy garanciális autónál szakszervizben 4000 euró, és nem viheted máshová, mert garit vesztesz. Ez a nem mindegy. (és mostanában nem igazán remkelnek, pl. a kolegámnak 10 év alatti mercije Volt, újonnan vette, és 127 ezernél átugrott a vezérműlánc. Ha szerencséje van akkor annyi mint amit fent írtam, ha haott a Motor, talán nem is éri meg javítani...

2016. máj. 21. 01:18
 4/6 anonim ***** válasza:

Mert a sok tizenéves friss jogsis hozza be külföldről a sok szemetet, a bontásra ítélt 20 éves BMW-ket, mert ugyebár az menő, mindegyik driftelni akar vele a körforgalomban, csapatni a Tecsó parkolóban, bömböltetni a zenét, miközben az autó darabokra hullik már csak a rezgéstől. Ezért mondja mindenki, h aki BMW-t vesz, az csak menő akar lenni. És nagyrészt igazuk is van. De véleményem szerint csak attól nem lesz senki menő, mert egy bajor járgányt vezet.

Nekem pl egy 7 éves olasz autóm van, gyönyörű dizájn, kényelem felsőfokon, a beltér hangulatos, az alkatrész árak pedig alacsonyak. Pl vezérműszíj görgőkkel és vízpumpával 70 ezer csak. Egy részecskeszűrőt kapok már 140 ezerért, míg más autókba 20-nál indul. Persze hiába a modern külső, az utcán ámulattal figyelő tekintetek néha, mégis azt kapom, hogy "sz*r olasz". Hát inkább ez a sz*r olasz, mint egy bontószökevény 25 éves bajor.

Munkatársamnak is van egy 17 éves BMW-je, potom pénzért vette, mert milyen szép és jó és csillivilli. Aztán mikor egyszerre elszállt a főfékhenger és az adagoló, akkor meg csodálkozott, hogy több havi fizetését akarják elkérni csak az alkatrészre, és akkor még nem építették be.

De ha felmész az autópályára, amit én pl napi szinten használok, minden 3. autó bajor. No meg Skoda, de most nem az a téma.

2016. máj. 21. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
*200-nál indul
2016. máj. 21. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Nem akarom az olaszokat leszólni, mert sok olasz tetszik, de az autó mindig elfogultság kérdése.

Volt egy edzőtársam akinek puntója Volt, és mondta hogy mekkora ratyik a susukik, meg kényelmetlen meg fúúúj.

Közben mesélte hogy 70 Ezer km alatt (újként vette), már kuplung csere Volt, féknyereg csere ... stb. Akkoriban ismertem meg az ex feleségem, neki a legolcsóbb wagonr-je Volt, 98 Ezer km-rel, megkérdeztem mikor Volt utoljára valami cserélve. Hát ő nem tudja, talán egyszer olaj. Pfff... Mondom az szép.

De sosem Volt baj vele. Most sokan ebből indulnak ki, másnak meg az a fontos hogy kényelmes legyen. Amúgy régen az X1/9-cel meg voltam elégedve azt leszámítva hogy nem az 190cm-emhez találták ki.

2016. máj. 21. 12:31

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!