Bmw 320d (e46) mi a véleményetek?
Ha úgy mész mint én akkor 5.1, ez a hosszó távú átlag, de láttam már rajta 4.8-at is tavaly a nyári melegben amikor vettem. Ez a 136 lovas változat, a 150-estől tartottam kicsit, de egy kolegámnak kompakt van belőle az dícséri.
Eddig 2 ezret mentem vele.
Amit tudni kell hogy 200 Ezer km körül kell pár dolgot cserélni. Legalábbis eddigre a kettős tömegű lendkerék kezd halódni. Amikor keresgéltem , szinte mind kivétel nélkül koppant leállításkor, úgyhogy ezt az 500 eurót meg a munkadíjat bele kell kalkulálni. Volt szerencsém egyhez ami elment 300 ezret, az is pöccre Indult, de azon már nnyira Volt oda a lendkerék, hogy ahol pont húzni kezdene az autó, ott elkedte rázni az egész kasznit.
A szerelőm a 330-ast dícséri, hogy sokkal jobbak. Ami igaz hogy azokból látok olyant ami 500 ezernél jár, 320 -ból nem. És árban meg a 330 a 2-szerese, vagy vagy az említett 500 ezres.
Annyi van belőle mint a szemét, unalmas hogy minden menőgyerek ilyennel meg Golffal gengszterkedik koromfelhőt hagyva maga mögött.
Én 1.5 millió körül nézegetnék a helyedben úgy 700.000 forint tartalékkal.
De az is unalmas hogy bármilyen BMW szóba kerül akkor előjönnek a frusztrált általámnosíó emberek.
Mindenki olyan autót vesz amilyent akar és egyéltalán nem biztos hogy menőzni akar, arra lehet venni M5-öt.
Én pl. azért vettem hogy napi 70km alatt ne egye le a hajamat, és az üzemi környezetben ne a másik autót tegye tönkre a por. És egy roncs 4-es golf többe került volna, így maradt az e46.
Nem hiszem hogy ezzel menőznék.
"Ami igaz hogy azokból látok olyant ami 500 ezernél jár, 320 -ból nem."
Mert visszatekerik mindet. :) A 30D-k ára is a béka segge alatt van.
150 lovasom van, szeretem. A titka, hogy jót kell venni. Akkor jó lesz. Ha leharcoltat veszel, kell rá költeni szépen. Nagyon jó konstrukciójú autó, de sajnos nem fiatal és a nemtörődöm/spórolós/gyökér tulajok kinyírják ezeket.
"Mert visszatekerik mindet. :) "
Ja, és csak kimondottan a 20-asokat tekerik, a 30-at nem.:D
Megnéztem sokat, és látom mit tekertek, mit nem. Egy E39-nél nem látom annyira. Van olyanom is, abban 100 ezerrel több van, de nem rongyolódik úgy mint a 3-as.
Pedig pont a 3-as jön 1. nyugger tulajtól, egyébként látszik hogy vigyázott rá, mégis a műanyagok olyan bucsusok. (tudom jó Duma a nyugger tulaj, de a német forgalmiban benne van vásárláskor a tulaj névvel születési évvel, ezt nehéz hazudni)
A 320d már tényleg unalmas ez a sok. Annyira hordják a keleti országok a németektől hogy ők már eleve kedveskednek az eladásra szántak esetében egy kis visszatekeréssel. Mert tudják hogy a keletieknek 200.000 km a határ. A németek is csak a drágább keveset használtakat veszik meg de azok még mindig rohadt drágák. Egy átlag keleti nem is fog kifizetni egy jobb E46ért 6-7000 eurót. Az utóbbi időkben ezeket lehet tapasztalni. A bizonytalan előéletnek az a veszélye megvan hogy nem tudod melyik drágább alkatrész mikor várható hogy behal.
Ezek között van turbo és kettőstömegű lendkerék és láncvezérlés és szívósori szelepek és üzemanyag befecskendező rendszer és még van pár drága dolog ami bekrepálhat már ezeknél.
Ezeket az alkatrészeket ehhez a kiadáshoz még mindig drágán kínálják. Olcsóbb bontott alkatrészekből javíttatni. Csak azok is változó meddig bírják. Lehet rövid ideig. Vagy sokszor már eleve hibásak azok is.
Ha működik akkor a fogyasztása jó. De még a VW féle Tdi motorok is kevésbé kockázatosak.
#5
Azért csak a 20D-ket, mert mindenki azokat keresi. A 30D nem olyan "divatos" és keresett.
8#, 9#
Igen amit 9-es Mond. Van csak a 30-as drága németeknél is. És németeknél gyakoribb benzinesből is a 3 Liter vagy a feletti. Nagyon sokan mondták régebben is amikor dieselen gondolkodtam, hogy akár 3-as akár ös, inkább a 3 litereset kell venni.
Ahogy látom, magyarországon komcsi örökségként a 2 literes Motor a lélektani felső határ, mert felette Luxus, sokat eszik sok az adó stb.
Gyakran még az 5-ösben is a 2 literes motorost veszik, pedig erölködik, zabál és legalább nem megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!