Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ebben a sofőrhiányban visszaté...

Ebben a sofőrhiányban visszatérhet a régi kamionosok fénye?

Figyelt kérdés
Elképzelhető, hogy pár év múlva a seggünket is kinyalják, mert nem lesz ember?
2016. máj. 16. 20:56
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:
19%

4-es és 8-as válaszoló írta le jól a helyzetet. Irreálisan sokat keresnek a sofőrök már most is. A kisebbek azért buknak el jó megbízásokat, mert nem képesek kigazdálkodni a sofőrök elvárásait. Persze ezért teljesíteni is kell, de azért röhej, hogy 8 általánossal többet lehet keresni, mint egy kezdő vagy 3-4 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkező mérnök.


Egyébként én azt veszem észre, hogy azok a sofőrök, akik megérdemlik meg vannak becsülve. Nem is kicsit. Ha valakit nem becsül a cég ahol dolgozik el kellene gondolkozni, hogy tényleg csak a cég-e a hibás...

2016. máj. 17. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:
17%

Sokat keresnek? Lehet. De minden relatív, nem tanári vagy egészségügyi fizetéshez kell viszonyítani. Piaci verseny van, nem állami támogatásból kapják a sofőrök a fizut. Ha a cég ki tudja gazdálkodni ám, legyen, keressenek ennyit.

Nem tudom mit értesz régi fény alatt, de ami volt az már elmúlt, a világ arrafelé halad, amúgy nagyon helyesen, hogy automatizálható munkafolyamatokat automatizálnak. Nem kell látnoki képességekkel rendelkezni hozzá hogy belássuk azt hogy a fuvarozó cégek is a költségek leszorítására törekszenek, nem arra a hogy a sofőrök népjóléti intézményeként funkcionáljanak. Ami "se ggnyalás" most van a sofőrök felé azt is az üzleti érdek diktálja, nem a szociális érzékenység, addig amíg megoldják valahogy a sofőrök kiváltását gépekkel.

2016. máj. 17. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:
56%

Én nem tudom milyen a régi kamionos fény.

Tanári diplomám van. Dolgoztam már kamionosként és valószínű, hogy még fogok is.

Lehet válsztani. Adjuk az értelmiségit aki soha nem menne el sofőrnek mert neki az szinten aluli.

Vagy megcsináljuk a sofőr munkát amiért azért fizetnek annyit mert piac arra árazta be, nem véletlenül.

De az ellenszenves amikor a tanár azt írja, hogy hogy kereshet többet egy sofőr mint ő?

2016. máj. 17. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 anonim ***** válasza:
67%

Aki azt irja irreálisak a sofőrök fizetése, nos nézzük.

Magyaror cégnél külföldön 400 ezret keresnek, esetleg 500 ezret a tapasztalt sofőrök. Ezért a munka idő: hétfő hajnali indulás 3-4-5 óra, mikor az irodai melós még alszik, felpakol, közbe vár 2-3 órát a dologra, tehát egyéb munkaidőbe van, tehát olyan délután 5 óra felé kiveheti a pihenő idejét, és másnap hajnali 4 kor indulhat ujra, napi 9 óra vezetés, plusz várakozni a cégeknél fel le pakolás, nem ritka a 13-15 órás nap sem.

Pihenés képpen még az irodai alkalmazott haza megy, a kamionos alszik a kamionjába, ami nyáron kb 50 fokos ha nincs áló klíma, mellesleg a minden napi fürdést el kell felejteni. Ja és nem tudom hány parkolóba látott már az itt hozzá szólók nagy fákat.

Kajálás elég jól megoldható, persze mikor az 500 ezres fizetésedből pl. angliába kell vásárolni az már nem annyira buli ! Igaz kedves hozzá szólók akik azt irták hogy sok a sofőrök fizetése !

Egy apró hibáért is 2-3-400 euros büntetés jár.

plusz a felelősség 1000 liter gázolaj is 300 ezer forint és waberersnél kifizetetik. Jobb cégeknél nem !

Plus zaz árú, vegyük pl. mikor 22 tonna váltót visz valaki az Audiba, az durvan olyan 150 darab, ha fél millió forintal is beszorzod az értékét érezhető jelentős felelősség van a sofőrön. És mindezért kapnak tetves 400 ezret amit az ilyen idióták mint itt páran sajnálnak, 3 hétig nem látják a családjukat, mosni nem tudnak normálisan stb... De vannak oylanok akik 3-4 hónapig kamionba élnek.

Megjegyzem aki beszéli a nyelvet, egy osztrák cégnél 2-2200 eurot kéynelemsen megkeres, de akár 2800-at is, és midnen hétvégén otthon van. Egyébként olyan nagy a sofőr hiány hogy a magyar cégeknél is egyre gyakoribb hogy minden hétvége itthon a 400 ezer forintért. Sajnos a waberesnél még mindig megy hogy 3-5-8 hét távol, bár 8 hétnél két hét itthon, de gyakori hogy 4-5 nap után csörög a telefon hogy menni kell. Nem irigylésre méltó szakma, párakat eligazitottam remélem.

Én diplomásként keresek 100 ezret most kezdőként, elmentem 2 hónapora kamionozni, megkerestem az árát a jogsinak, de inkább dolgozok irodába, aztán majd előre lépek, és 5 év mulva keresek 200 ezret, de sokkal kényelmesebb. Nem kell nekem 500 vagy 600 ezer forintos fizetés ilyen áron. Nincs emberi kapcsolat, nincsk ivel beszélgetni, unalmas, büdös az ember, ha 4 kézbe megy napi 21 órát lehet menni, 9 óra pihenés, a másik dohányzik, én nem, az is kikészitő... Minden elismerésem azoké az embereké akik csinálják ennyi pénzért ezt a munkát !

2016. máj. 17. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 anonim ***** válasza:
15%

14-es, ha két hónap kamionozás után ilyen világra szóló tapasztalataid vannak, hogy fel tudod világosítani a sok idiótát:


Mennyi lenne a reális fizetése annak az embernek, aki több tíz, esetleg több száz ilyen végtelenül fontos, felelősségteljes munkát végző kamionost koordinál, intézi a fuvarok körüli ügyeket, szervez, intézkedik, több nyelven kommunikál megbízókkal, lerakókkal, felrakókkal, üzletfelekkel, állami szervekkel stb stb. Biztosítja, hogy az a rendkívül nehéz körülmények között dolgozó sofőr tudjon haladni, legyen munkája, legyen futásteljesítménye, hogy haza tudja vinni azt a 4-500.000et havonta, ne pedig csak aludni járjon ki a parkolókba stb stb.?

Mert most konkrétan a sofőr bérének felét keresi.


(És akkor nem beszéltünk még azokról az emberekről aki értékteremtő szellemi munkát végeznek logisztikai területen szintén diplomával, messze túlmutatóan a fuvarozáson)

2016. máj. 17. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 anonim ***** válasza:

Kedves előző hozzá szóló, magyar cégnél is jól keresnek az ilyen személyek 300 ezer forint körül nettóba cserébe otthon pihen, ami nem rossz fizetés, véleméynem szerint.

Viszont itt magyarországon divat hogyha jó fuvart akarsz kapni, főleg ahol km pénz van havi 200 eurot kell adnod a diszponak. Ki keress szarul ????

Külföldön meg ezek az irodai munkások nem 1000 eurot keresnek, ha több nyelvet tudnak menjenek ki ausztriába osztrák céghez vállalják a kényelmetlenséget messze a családtól, stb...

2016. máj. 17. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 anonim ***** válasza:
0%
Igen, megint oda lyukadtunk ki ahova szoktunk. A fizikai melós az isten, a tanult ember meg aki megteremti neki a lehetőséget, hogy pénzt keressen az meg rohadjon meg, menjen külföldre... Grat...
2016. máj. 17. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 anonim ***** válasza:
0%

# 14


Lári fári... Egy targoncás pedig, aki megpakolja a kamionodat azokkal a fél milliós váltókkal -20 fokban és + 40-ben is 100e-t keres. Ő ugyan úgy felelős a kárért, ha elejti a raklap váltót...


Szóval akkor reális a fél milliós kamionos fizu egy olyan munkáért, amihez semmi sem kell, csak segg? Hagyjuk már.

2016. máj. 17. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 anonim ***** válasza:
21%

Azt tudnám hányan kamionoztak itt akik hozzá szóltak itt előző 1-2-3 hozzászólásban.

Kell ügyesség a targoncásnak is, de valljuk be őszintén ha csak nem megy valaminek neki ezek az áruk ugy vannak csomagolva hogy nem igazán tud felborulni vele.

Egyébként én ugy nyilatkoztam hogy éltem fél évet küllföldön, kamionoztaM pár hónapot (vezettem külföldön), párom apukája 10 éve csinálja mint vállalkozó, fél évig voltam melette, miközbe csináltam a kamionos jogsit, de inkább dolgozok a korábban megszerzett diplomámmal. ui. 27 éves vagyok.

Nem azt mondtam a fizikai munkás az Isten, őket is meg kell becsülni, de nemcsak a kamionos meló, ilyen hegesztő aki tud is hegeszteni 150 ezer forint alatt sehova nem megy el, külföldön 2000 eur alatt nem dolgoznak, onnan tudom apum hegesztő. Ausztriába melózik, de nem hajlandó megszakadni azért a pénzért.

Amiből kevés van meg kell fizetni, a kamionos is ilyen, de ha annyira irigylitek el lehet menni, 2 hónap után simán viszajött a jogsi ára, aztán lehet csinálni, de ha 20 kamionosból egynek van családja akkor sokat mondtam.

2016. máj. 17. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/31 anonim ***** válasza:
0%

Senki nem irigyli őket, mert xar meló. Viszont lássuk be, unalmas nagyon az a sírás, hogy lassan már azt mondják a kamionosok, hogy nekik milliós fizetés JÁRNA.

Az egyetlen oka a magas fizetésüknek az, hogy hiány van belőlük. pont. Köze nincs a melóhoz. Ha pék lenne ilyen kevés azok is ennyit keresnének.

2016. máj. 17. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!