700 ezer ft-ból milyen autót vegyek, ami eljár 5-7 literrel? Egy kettes golfom van, ezt szeretném cserélni.
Összesen max 700-800 ezret szánnék az autóra, fontos a klíma, illetve, hogy eljárjon 5-7 liter üzemanyaggal és legyen megbízható!
4-es 1.9 tdi golfon gondolkoztam, de tartok kicsit attól, hogy kifogok egy rosszabbat és rá kell költsem a gatyámat is.
Mit ajánlanátok?
Változóan járok az autóval. Van, hogy heti 5x 10-15 km-eket, de van, hogy heti 2-3 40-60km-es távot is megyek.
Szerintem egy régebbi dízellel nem lehetne gondom, ha kifogok egy jobb állapotút!
"4-es 1.9 tdi golfon gondolkoztam, de tartok kicsit attól, hogy kifogok egy rosszabbat és rá kell költsem a gatyámat is."
Ez bármelyik autóra igaz. A Golf 4-nek legalább jó a technikája és egy rakás alkatrész van hozzá.
Nem tudom, szerintem ki kéne már végre jönnünk ebből a Golf őrületből. Vége már a kelet német időknek, mikor az ő levetett sz/rjaikat imádja a honi fiatalság. Még ha 4-es kiadásban valamivel újabb, valamifel csillogóbb is, akkor is ugyanez a vonal.
Az alkatrész jó érv, használható, de ne is misztifikáljuk túl. Meg általában ezeket lehasználják, ahogy írták előttem is, fiatalság-állatság alapon. Én vennék egy Citröent, nem sokkal többért, 5.5 liter körül (valósan) elmennek azok is. Attól sem várhatsz csodát, kicsit máshogy szar, kicsit máshogy jó, de ennyi pénzért kompromisszumokat is vásárolsz, nem csak autót.
én egy 1.9-es dízel VW motoros skodát adtam el most, mert csattogott a motorja, mert rossz olajjal járatták. 220e km volt benne...
Ennyit az agyonimádott vw 1.9-es dízel motorokról, ha még egy agyontuningolt golf x-et, meglátok az úton, lehányom.
10-15 km-es távra benzineset vennék, még ugy is hogy 40-50 kilómétert mész néha, az nem távolság. Egy jó állapotó 1,4-es opel g astrat vennék, minimális km-el megvehetnéd. Esetleg toyota yaris, toyota aygo (picit drágább). Ezek az autók nagyon sokat elmennek, alacsony fogyasztás.Opelnak fenntartása olcsó, sok bontott alkatrész van. Ford fiesta,esetleg egy Vw polo.
700 ezer forintért lehet szép állapotú autót venni, dieseles autókba nyilván több lesz a km ha az óra mást mutat akkor is, meg heti 130 kilóméterért nem biztos megéri dieselt venni, plusz a rövid távok sem használnák, de az 1,9 tdi motorok, skoda, Vw, stb... mind bizonyitottak és jók. Persze fogsz lepukkant autókat nézni ebbe az árketegóriában.
Eszemben sincs kötekedni, csak nem értem miért mindig a IV-es Golf... A Volkswagen konszernen belül rengeteg autóba pakoltak 1.9 TDI motorokat, és bizony sokkal jobb ár/érték arányúakat lehetne találni. Mondok pár példát: SEAT Ibiza, SEAT Cordoba, SEAT Toledo, Volkswagen Polo, Skoda Octavia, stb.
Ebből persze a Polo, és az Ibiza/Cordoba kisebb kategória, mint a Golf, de ezáltal 700 ezerért találni is lehet normális állapotút. A IV-es Golfból a jobbakat még mindig úgy 1 millió körüli árra tartják.
Ha meg attól tartasz, hogy olyat fogsz ki, amire a gatyád is rámegy, akkor inkább költsél többet a tankolásra, de vegyél benzinest. Skoda Fabia, VW Polo, SEAT Ibiza - ezek közül mindegyik van 1.4-es motorral, 6-7 literből eljársz velük, és úgy simán mennek, mint az 1.6-os benzines Golf (de még jobban is némelyik).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!