Szabad motorgenerálkor hajtókarcsapágyat cserélni főtengelyköszörűlés nélkül?
Sikerült szert tennem tavaly egy 2.0 V6 Mazda 323F BA-ra,viszont erősen zabálja az olajat.
Számszerint nehéz megmondani mennyit, de naponta töltöm bele, ami már kicsit idegesít,így generál lesz.
Viszont nem tudom szabad-e bántani a hajtókarcsapágyakat.
A családba van egy WagonR,abba ki lett cserélve a hajtókarcsapágy a főtengely babrálása nélkül és kutya baja,de ismerősnek a Golf VR6 motorja megszorult a bejáratás után.
Szóval szabad cseréltetni,vagy jobb inkább hagyni úgy ahogy van ameddig megy?
Igazából úgy is cserélheted a hajtókarcsapágyat (ugyanolyan méretűre) ha látszik kopás a főtengelyen.
Persze akkor már jobb megoldás a következő javítóméretre köszörülni a főtengelyt és összerakni a javítóméretes csapággyal.
Amit nem lehet: kopott főtengelyt ugy hagyni és összerakni a más méretű (kisebb) csapággyal.
Köszönöm a válaszokat,hasonlókra számítottam én is :)
Egyébként az olajfogyasztást az olajlehúzó gyűrűk vagy a szelepszárszimeringek okozzák?
7 ezer fölé nagyon ritkán forgatom el,de úgy vettem észre hogy 5 ezer feletti használatnál a legdrasztikusabb az olajfogyasztása.
Illetve ezt befolyásolhatja más is?Például a diagnosztika mind a két lambda szondára hibát villogtat.
Ezen kívül az EGR-re,az egyik beszívott levegő szolenoidra (tippem szerint ez a VRIS rendszer egyik eleme lehet),illetve az üzemanyagnyomásszabályzóra is.Ezeknek lehet közük hozzá?
Kartergáz visszavezetés , gyűrűk, szelepszimeringek.
sokan nem nézik meg a kartergáz visszavezetés körét és ha az nem működik vagy elzáródott akkor lehet benne jó gyűrű is mert úgy is feltolja az olajat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!