Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit gondoltok, helyes kormányf...

Mit gondoltok, helyes kormányfogást egy érzetre előnyösebbre cserélni?

Figyelt kérdés

Hali,


kezdő vagyok,és úgy vettem észre ha nem két oldalt "rendesen" fogom,hanem alul akkor precízebben tudom tartani,és finomabb mozdulatokat tudok tenni.

Illene a "rendesre" áttérni ,vagy szerintetek maradhat ez is?

Mert valahogy egyrészt ezt kényelmesebbnek és biztosabbnak érzem.


2016. máj. 5. 11:51
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
43%
Ezt a "helyes" kormányfogást a legtöbb vezető utoljára a vizsgán alkalmazza vagy esetleg még pár hónapig az elején, aztán mindenki megtalálja azt a fogást, ami neki az adott típuson kényelmesnek, biztonságosnak érződik.
2016. máj. 5. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
59%

Ha a "helyes kormányfogással" nem tudod kellően precízen és pontosan irányítani az autót akkor beszélj az oktatóddal erről.

Majd ha azzal megy, és levizsgáztál utána kezdj agyalni ilyeneken

2016. máj. 5. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim válasza:
Vizsga után úgy fogod ahogy akarod!
2016. máj. 5. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
49%
Utcán nem kell olyan rettenetesen "precízen" irányítani az autót, nem ezért érdemes "rendesen" fogni a kormányt, hanem azért mert ha valamit hirtelen ki kell kerülnöd, úgy tudsz a leggyorsabban a legnagyobbat mozdítani a kormányon, majd onnan vissza ha rendesen fogod (9 és 3 óra). Értem?
2016. máj. 5. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
0%
Az autóversenyzők fogják 2 kézzel 10 óra 10-nél a kormányt, utcán úgy fogod ahogy akarod. Mondjuk driftelésnél érdemes 1 kézzel mert, ha két kézzel akarod összeakadnak a kezeid.
2016. máj. 5. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 szántóvető ***** válasza: