Az Audik tényleg nem túl jók műszakilag?
Az autószerelőmmel beszélgettem a kocsikról.
Feltűnt, hogy kettő is állt,szerelésre várva az udvarán.
10 év körüliek lehettek.
Azt mondja, nem jók, rossz őket szerelni, túl vannak bonyolítva.A műszaki színvonaluk nem olyan, mint, amit egy prémiumtól vár az ember.
A Mercedeseket viszont isteníti.Azt mondja, "na az autó".
Viszont, ő maga egy Nissan X-Trailt tart.










A 10 év körüli Audiknak, le kell szerelni a komplett elejét a vezérlés cseréhez, értsd, lökhárító, hűtő, szóval már az pár órás munka. De én nem tudom, mert én nem vagyok szerelő.
Nem tudom mit kellett rajta szerelni, amik ismerősödnél voltak, de ami az enyémnek baja volt, az kb annyira volt bonyolult mint egy gyertya csere, 5 perc alatt megvolt. Szerintem a Mercedes bonyolultabb, és nehezebb is az alkatrész beszerzés, plusz drágább is.
Sok ilyen autót láttam szétszedve, köztük legújabb A7-es Audit is, és ha nincs rajta a lökhárító, le van véve az eleje, stb, átlátni, hogy nem olyan bonyolult. Annyi, hogy sok patent van, szenzorok amikre figyelni kell ha visszaépíted ,stb.










Ezek az Audik igazából Volkswagenek átcsomagolva és prémiumnak eladva prémium áron. Valamivel ki kell szolgálnia a rongyrázó réteget is a Volkswagen konszernnek.
Vannak igazi prémiumok is az Audinál de azok még használtan 20 évesen is a megfizethetetlenek lennének a panellakó rongyrázó jómunkásemberek számára de nem is hiszem hogy ezek álltak ott a hétköznapi szerelőnél.
A Mercedes na az tényleg autó de náluk is volt egy olyan minőségben rossz korszak az ezredforduló körül amit inkább elfelejtenének.
Egy Nissan meg hát csak Nissan azok sosem romlottak el könnyen.





"Ezek az Audik igazából Volkswagenek átcsomagolva és prémiumnak eladva prémium áron."
Az Audi és VW utálók ezt negatívumként kezelik. Holott az igazság az, hogy a VW már önmagában egy nagyon jó és minőségi autó, az Audi pedig még ettől is jobb, komolyabb minőségű.





Egy német autóról nem beszélnék senki helyében szuperlativuszokban.
A VW egy hitvány csaló cég úgy az Audi is. Az Audi még hozzá évek óta úgy szerzi az ügyfeleit hogy más autómárkákat járat le. Nézd meg a reklámjait és sok ilyet látsz majd.
Akkora bunkó bűnöző vevőkörrel egy autómárka se rendelkezik mint az Audi pedig van néhány másik márka amelyiknek vannak vagy voltak hasonló vevőkörei. Csak az Audisok ezt is próbálják másokra kenni. Egy proliautó lett főleg a használtak. Hol van már a szép hőskor.
Honda / Nissan / Toyota / Subaru / Mazda na ezek autók mert nem hagynak cserben. Lehet nincsenek bevonva azzal a selymes vékony gumiréteggel a műanyagjaik amivel a német prémium autók ami lekopik és ocsmány lesz meg nem mozog olyan szépen prémium érzetűen a szellőző állító mint a német autókban amik hamar szorulóssá válnak de a német prémiumok is ugyanúgy rozsdásodnak és hamarabb széthullanak.
Műszakilag a japánok a csúcs. Ha szép autó kell akkor se a németekhez kell menni hanem az olaszokhoz.















"Akkora bunkó bűnöző vevőkörrel egy autómárka se rendelkezik mint az Audi pedig van néhány másik márka amelyiknek vannak vagy voltak hasonló vevőkörei. Csak az Audisok ezt is próbálják másokra kenni. "
Erre inkább nem mondok semmit, mások meg azt mondják, hogy más márkákat vesznek a bűnözők.
De amúgy arra gondoltál, hogy lehet van valami oka annak, hogy annyian szeretik a VW-t, az Audit, és társait? Lehetnének tele az utak Toyotákkal is meg a többi japánnal, de nem, a német autókat jobban szeretik az emberek. Biztos csak véletlen.





Ez nem japánautós fröcsögés volt még ha úgy látszott mintha túloztam volna.
Egy Toyota az Toyota és még mindig tartják a híres megbízhatóságot. Ez a japán kultúrából jön. Ha a németeknél is akkora szégyen lenne a legkisebb hibázás akkor náluk náluk is nagy minőségi ugrások lennének.
A japán autók talán azért nem annyira népszerűek Európában mint egy VW mert bohémabb és merészebb kinézetűek. A németek ezzel ellentétben a konzervatív komlyság vonalon mozognak. Mert a legtöbb európai ember egy autó kinézetére a legkíváncsibb és csak utána jön a műszaki beltartalom és a megbízhatóság. Vannak a japán autók között is nagyon komoly kinézetűek de azok meg elég drágák. Mondhatjuk hogy az olcsóbb komolyra tervezett japán autók is majdnem egy Audi vagy bmw árazásban vannak. Akkor meg már mit vesz egy európai? Német autót. De még az sem egészen van úgy hogy a németek népszerűbbek mert rengeteg japán autót használnak az európaiak.
Ha kicsit jobban igyekeznének a németek akkor a beltartalom is kifogástalan lenne.
Volt csalás ezt ne tagadjuk le. Most majd másképpen csinálják. Ez előrelépés. A fogyasztással még mindig hazudgálnak mert nem igaz hogy egy sok turbós majdnem 200LEvel rendelkező német autó városi fogyasztása 5 liter még akkor sem ha gázolajat kell bele tankolni. Ez a minimum amit el lehet vele érni de nem a valós fogyasztása. Akkor minek a 200LE autó? Egy 200LE autót miért 5 literes fogyasztással akarnak eladni? Arra elég egy fele olyan erős autó ami egyébként is elegendő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!