Francia prémiummárka miért nem létezik?
Németországon kívül,Franciaországnak van a legnagyobb autóipara Európában.
Sok ott a lóvé, emiatt hihetetlen, hogy nem tudtak még kiizzadni egy prémiummárkát a franciák.
Próbálkozások voltak, márkán belül nagyobb autóra (Citroen C6, Peugeot 607, Renault Latidue).De, nem jöttek össze.A Volkswagennél hasonlóan sikertelen modell lett a Phaeton, igaz, eggyel nagyobb kategória volt.
De a VW is rájött, hogy, akinek van pénze, nem fog egy VW betűs autót venni a négykarikás helyett.
Igaz, most létrehozta a PSA konszern a DS-t, de még nem az igazi.Nincs teljesen leválasztva a Citroenről, nem önálló márka, mint a Volkswagen konszernben az Audi.
A Renault-Nissan konszernnél érdekesebb a helyzet, ott az Infiniti a prémium, de az jobban a Nissan prémiummárkája.
A Renault is összeszedhetné magát, náluk már kezd kialakulni a hierarchia.
Dacia -> Renault ->??? ide kellene új prémiummárka.
Mindenki azt gondol amit akar, de itt van néhány hivatalos forrás:
Kiemelnék egy mondatot: "Valamennyi közül mégis a legkerekebb évforduló a kerek százas, és egy ilyen most van. Az első Audi típusú autó éppen 1909-ben készült el."
Tehát már 1909-ben volt olyan Audi, ami Audi volt :) 1932-ben annyi történt, hogy létrejött az Auto-Union, és azóta használják a 4 karikát is.
Picit beszállhatok a harcba én is fiúk?
Szóval kezdeném a nem autóval. Az Adidas-t nehéz lenyomni még a Nike-nak is, nem hogy a Winknek. De az Asix (1949 Japán) már rég lenyomta. A Rolex sem rossz, de azért egy Casio, az mégis csak a világ egyik legmegbízhatóbb és legpontosabb órája, és nem csak órát tud gyártani. Én személy szerint, utálom az Iphone összes termékét, mert nem az én stílusom, ettől még műszakilag elismerem alkottak valamit...
Na az autók:
Én autószerelő lévén tanultam és tapasztaltam néhány dolgot. A francia márkák régen kivétel nélkül szarok voltak. Nem tervezésileg, hanem kivitelezésileg. A Franciák, az Amerikaiak, a Németek, a Japánok, az Olaszok, sőt mi magyarok is, (Hisz a mi találmanyaink nélkül ma nem lenne autó sem a Csonka porlasztó, a Ford T-model és sorolhatnám Csepel autó, vagy Ikarus busz Mert nincs a földön olyan ország ahol ezek ne használták volna sőt valahol még ma is futnak 60 éves darabok.) és manapság a Kínaiak, Koreaiak, Taiwaniak is odateszik magukat!
Tehát itt kár konszervekről és prémiumokról beszélni!
Mindenki másol és lop minden iparágban, mert mi emberek nagyravágyók és pénzéhesek vagyunk.
Nos a franciák feljöttek mind a talajvíz mert az automata összeszerelés kijavította a francia emberek belesz@riságát a munkába. A tervezés, ötletek, dizájn, anyagminőség terén sosem volt baj velük. Ugyan ez vonatkozik az Olaszokra is. A Németek precízek voltak ez tette őket naggyá, de sajnos múltidőben, mert ma már a silány műanyag, a Kínában gyártott "SKF/FAG" csapágy, sokat rontott rajta! Nos ezért tudta a mercit picit elnyomni az Audi és BMW. De én hozzáteszem, hogy mivel Európában a bőrülés prémium, ezért egyik Német modellban sem tudják "nyekergésmentesre" és "puhára" csinálni. Na de Amerikában a bőr az alap, és kényelmes is. Ebből következik, hogy Chysler (Mitsubishi prémium márkája lett, bármilyen furcsa is), az Infiniti (Nissan), Lexus (Toyota de Ázsiában van neki a Korwn márkája is) bizony tudnak bőrülést csinálni. Tehát Mi itt Europában lenézünk egy Toyotát, addig világ másik felén az egyik legelterejettebb autó. Szóval itt az eltérő igények, az eltérő kultúrák és más éghajlatú kontinensek miatt nehéz legjobbat,vagy prémiumot emlegetni. Legyen elég csupán annyi, hogy mindenki a lopás és másolás mellett belead apait-anyait a fejlesztésbe, mert az eladott darabszám a hírnév és a bevétel kulcsa! Na ez van fiúk. Mi vevők, meg döntünk, kinek ez, kinek az... De én CSAK Japán autót veszek, mert tetszik, könnyen kezelhető, megbízható, szeretem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!