Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az a drift? Hogyan kell...

Mi az a drift? Hogyan kell azt csinálni? Milyen autó a legjobb rá?

Figyelt kérdés
nagyon szeretnék olyan drifter lenni
2010. ápr. 7. 18:33
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
96%

Jó dolog, ha szeretnél drifter lenni, de ha ennyire vágysz rá, miért nem nézel utána? Nem nagy munka...

No de röviden: a drift arról szól, ami a közúti közlekedésben veszélyhelyzetet teremt: az autót túlkormányzottan vezeted. Hogy ezt hogyan kell elérni? No, ez az, amitől van, aki KoE-ot nyer és van, aki megmarad a határszéli libakergetésnél. :-)

(egyébként pont az ellenkezőjét kell csinálni annak, amit csúszós úton tennél, alapszinten ez is elég :-)

Autóból pedig könnyű, erős, benzines hátsókerekes kell, kéziváltóval.

Sok sikert!

2010. ápr. 7. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
93%

driftezéshez hátsókerék-meghajtású kocsi kell

csinálhatod gáz-kuplunggal a kocsi farának megindítását, vagy kis kézifékkel

de ezt leírni nem lehet, csak megtanulni és gyakorolni egy zárt pályán

2010. ápr. 7. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
79%

bmw e30, Toyota Corolla AE86, ha tényleg kihívást akarsz, akkor régi (70es évekből) Porsche 911 turbo, persze ha találsz egy szétrohadt, menthetetlen darabot.


szerintem a legjobb egy BMW e30 erre a célra.

2010. ápr. 7. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim válasza:
79%
Sztem a BMW e36 sperr difis a legjobb :D
2010. ápr. 7. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

skoda 120l :P

Mitsubishi starion nissan 240 sx olcsó könnyű erős...

2010. ápr. 7. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
A drift a kocsi farának csúsztatása. Érzéssel kell csinálni és a közvéleménnyel ellentétben nagyon nehéz a drift. Uyanis érezni kell hol a határ, megfelelően gáz kuplung és fék adagolás. Nem arról szól hogy durr bele a kanyarba 100-al aztán kézifék majd tökig gáz. Ezt csak a hülye idióták csinálják közutakon, hogy megmurdeljen a másik miatta. Keress egy zárt pályát vagy parkolót (lehetőleg üreset), vegyél egy BMW-t az e30, e34-es szériából ugyanis ezek nagyon olcsók és menj ki gyakorolni. Ahoz, hogy profi szinten versenyezz rengeteg pénz és több év gyakorlás kell.
2010. ápr. 7. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim válasza:
moszkvics
2010. ápr. 11. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Sperr diffi elengethetetlen a farhajtás mellett. Kanyarban a kocsi külső kereke többet fordul a belsőnél, és ehhez kell a differenciálmű, hogy az erőt úgy ossza el, hogy ez megtörténhessen. Ahhoz, hogy driftelj, ez viszont pont hátrány, és ezért össze kell zárni a 2 kereket, hogy együtt pörögjenek.
2010. ápr. 11. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Hát a BMw mindenekfelettiségéről azért vitatkoznék, mert nem a legjobb a súlyelosztása,

Én hamarabb vennék egy nissan Silviált(kishazánkban ez a 200sx nek felel meg, NEM 240sx, mert az gyengébb és az USA ba készült...)


ha gyakorolni akarod, akkor vegyél egy g25 logitech komrányt és egy jó szimulátort, ajánlom a LFS z28 at, és abba vannak erre megfelelő autók,


igaz, nem igazi, de lessz egy kis "közöd" ahhoz hogy milyen is amikor egy autó csúszik.


mielőtt youtubera rákattannál, és idiotic amcsi driftet néznél, ahogy dögnehéz mustangokkal mennek, röhejesen lassan, nézz inkább D1 et, ez japán, innen ered, és ez a legszebb,


Kawabata drift, erre a névre keress rá, youtubeon, és meglátod ki is az igazi állat:)

2010. ápr. 12. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

De egy gyári kocsi semmiféleképp nem lessz jó,

igen drága felfüggesztés tuning kell hozzá, és abbol se akármilyen, mert itt kicsit másképp kell a tapadás, mit egy GT versenyen.

az hülyeség, hogy nem kell tapadás, mert különben mi fogná meg a koicst csúszás közbe, hatalmas szöggel? és mi hajtaná előre a csúszó autót?

A drift alapja a súlyelosztása a koicsnak, sperdiff, feszes, a célnak megfelelő futómű, és TAPADÁS megfelelő kihasználása(csússzon ott ahol kell, és tapadjon akkor amikor a legjobban kell)

az erő az csak mellékes, itt hagyaroszágon egy jól felépített AE86 150Le körül, vagy egy 200sx 2-300Le közt,

akár egy BMW e30(azért ez, mert ez a legkönyebb bmw)


talán a bmw azért kedveltebb, mert olcsóbb beszerezni az alkatrészt, mint egy japán géphez.


Félre ne érts. BMW böl is lehet csodát építeni, nem is kicsit, nekem csak a BMW kultusztól van hányingerem, hogy az "mindennél jobb"... holott közelse

2010. ápr. 12. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!