Jaguar Xf-ről vélemények?
Üdvözlök mindenkit.
20 éves fiatal srác vagyok,és következő autónak 1 Jaguárt néztem ki,családban van 1 igen jó autószerelő,ki folyton lebeszél arról a kocsiról, mert tiszta ford,és a ford és általában vacak.
2.7-es dizelben gondolkodok,és érdekelne kinek ilyen kocsija van,hogy mennyire megbízható?
Ill mennyire szívom meg a szervizelésnél?
Mert nézegettem hogy 4 millió körül lehet szép extrásat venni.
De kocsitemetőbe nem nagyon akarok ekkora összeget kidobni..
Más autó is kivan tűzve,de régóta érdekel 1 személyes tapasztalat a fent említett kocsiról.
Köszönöm előre ki leírja véleményét ill tapasztalatát. :)
És mielőtt jönne a sok kötekedő egyén,nem anyuci meg apuci veszi meg nekem,hanem saját vállalkozásom van,és az kitermeli az árát.
Nem probléma,jogos a kérdésed.. :)
Jelen pillanatban fele van meg,de nem most azonnal tervezem,hanem jövőre,ha minden jól megy..,de ez még relatív.
Meg hogy válaszoljak a kérdésedre.
Iskola közben elmerültem a 3d-s világban,igy közben lett pénzem,végeztem a sulival,vettem 1 autót ebből a spórolt pénzből.
Elálltam dolgozni,miből vettem 1-2 eszközt a vállalkozásom alapjaihoz,és így a munka,ill az ev,kicsit hoz a konyhára,de itt is forintot a forinthoz rakok.
Nem b*om el hülyeségre :)
Nah mind 1, végülis semmi közöm hozzá.
Az a jó h van szerelő ismerősöd, beszélj vele, hogy pontosan mik a típushibái és miért nem ajánlja, ha meg sok rosszat mondd akkor lehet másik típust kéne nézni. Ha meg majd élőbe nézed, mindenképp vele menj el, vagy vizsgáltasd be vétel előtt. Mondjuk ha ez az álomautód akkor más a helyzet.
Sok sikert hozzá
Az a gond hogy tudom mik a hibái,de mindig ennél a típusnál lyukadok ki.
De még bő 1 év addig míg tudok kicsit váltani nagyobbra,és addig szeretnék gyűjteni személyes tapasztalatokat.
Köszönöm a válaszod. :)
A 2.7-es dízel az Ford-PSA motor, ugyanez van a Peug 407,607-ben, Citroen C5, C6, Land Roverek..
ZF automatája van.
Jaguart, főleg használt Jaguart nem megvenni hanem tisztességesen fenntartani sok. A régebbi X-Type alatt hátul kompletten valamelyik Aston Martin futóműve van. Egy felújítás 7 jegyű :D
Gondolom az idővel nem visszafelé haladtak ezzel sem.
Az, hogy "Ford" az jó, ugyanis a motorhoz megvan minden nem horror áron ( vagyis nem drágábban, mintha egy Peugeot-d lenne ). A gond leginkább az egyedi dolgoknál szokott kezdődni, amik más autóban nem elérhetők csak ebben. Ott szokott vastagon fogni a ceruza, főleg ha olyan alkatrészről van szó, ami csak márkaszervizben szerezhető be.
Az átlag gyakorisnak nem hiszem, hogy komoly tapasztalata lesz az XF-ről - kivéve ha a Nagykörin dolgozik, mint szerelő :D
Szerintem a fordok jó autók, oké a tdci-s fordokkal voltak gondok de egyébként szépek is , megbizhatóak is...
Jaguar xf , nekem nagyon tetszik az eleje, hátulja már kevésbé... Először is nézzük a problémát 4 millió forint kevés erre az autóra, onnan indulnak... inkább 5 millió ft kell... megéri az az 1 millió egy 100 ezer km-el kevesebbet futott autóért !
20 évesen nem javaslok ilyen autót, mert ehhez biztos anyagi háttér kell, ez egy luxus autó, amire költeni kell, magas szerviz költségek stb.. az oké hogy van autószerelő ismerősöd, de nézd meg hány márka szerviz van... problémás akár a garanciális javitás akár a szervizelés, mert tévedés azt gondolnod, hogy ezekben az autókban NORMÁLSIAN minden megtud csinálni egy maszek...
Egyébként ha veszel egy keveset futott pl ( 50 ezer km) akkor kb. olajon kivül , meg kopó alkatrészekre még 150 ezer km-ig nem kell öltened. Tehát ha igy gondolkodol akkor jó vétel...
Egyébként eddig 2 jaguarom volt, x type, s type, utóbbi elég szopó volt, 1 évig használtam, de nyereségesen szálltam ki belőle, mert olcsón vettem, de szerintem 1000-ből az 1 vagyok :D
Még egy dolog annak utána néznék, hogy a 3.0 diesel motor nem -e jobb, bár amivel te akarod az is kiforrott technika...
Azt hogy honnan van pénzed a te dolgod, lehet 2-3 éve már dolgozol, akár külföldön is és azért ugy félre lehet tenni, főleg ha szülőkkel él az ember és mindent állnak, 3 év alatt 3,5 millió ha csak 100 ezret keres az ember, ezt a korábbi kötekedőknek irom ;)
Köszönöm szépen a válaszokat. :)
Leginkább a formája,és a kényelme fogott meg.
A folyamatos szervizelést meg tényleg komoly háttérrel lehet finanszírozni,ami remélem következő évben kezdetét veszi.
Szimplán csak érdeklődöm,mi merre és hány méter. :)
Utolsó válaszoló: Ezekről a kocsikról írsz 1-2 dolgot?:)
Mármint melyik miért jó,és miért nem?
Lehet azóta megvetted, de azért leírom a véleményem, volt már Jaguarom közte egy XF;
A 2.7d nem rossz, de 200.000km fölött problémás, 4mFt alatt nincs keveset futott. Az XF nem szervízigényes amíg az autó viszonlag új, de a 4mFt alatti, 10 éves, sokat futott autóknál bármi csereérett lehet, milliós tételekben. A normál kopó dolgok is fogynak az autó nagy tömege miatt, gumi, fék kb 2-3x annyiba kerül éves bontásban, mint egy nem prémium és nehéz autóra, a fogyasztása pedig 20-30%-al több, szintén súlya és ereje miatt.
Szóval a 4mFt-ból szerintem olyan autó típus kellene nézned, ami 4-6 évesen kijön belőle, úgy hogy még 500eFt marad is javításokra, így az XF 2.7d kiesik. De fel a fejjel, ha megtolod a vállalkozást és hozzá tudsz rakni még 1-3 mFt-ot, úgy fogsz már kapni jót is, ami inkább a 3,0V6d lesz.
Különben az XF 3.0V6d egy fantasztikusan jó autó, van rajongótábora, csak ne nálad érje meg a 12. szülinapját vagy a 200.000. km-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!