Jaguar X-type vélemények?
Új korában még nem volt kimondottan túlárazott, bár annyiért lehetett kapni már jobbat.
Használtan miért olcsó? Mert a piac ennyire értékeli. Tele van Ford alkatrésszel, problémás a futóműve, nem is gyakori, így bontottan az alkatrész elég felejtős. A fenntartása nem a legolcsóbbak közé tartozik.
Ez már elég indok, hogy leessen az ára.
"relatív kinek mi az olcsó."
Ez igaz. Nem is az, hogy olcsó, csak ez pl. 1,3 milla használtan, full bőr belső, midnenféle extrával, 196 LE, még az állapota is jó... Ennyiért egy kisebb autót lehet kapni, amibe nincs ennyi extra, és még a lóerő is kevesebb. Szóval ahhoz képest ebben van valami gyanús... Ugyan ez a helyzet a lancia thesis-el. Az is egykor luxusautó kategória volt, mint ez a jaguár... Aztűn 1 milla körül árulják. Gondolom azért mert drága az alkatrész vagy valami... Azért érdeklődtem, hogy ez miért van alulárazva.
"Nehogy azt hidd, új korába annyit ér amennyiért adják."
Nem hiszem azt, de a BMW meg a VW nagyjából azárt tarja az árát. Egy ugyan ilyen kaliberű, ugyan ennyi idős BMW bőven 2 milla felett van, ha nem több. Ez pedig "csak" 1 milla körül. Nem tudom ennek a modellnek mik a típushibái, vagy miért árulják csak ennyiért.
A benzinesekről írok, mert azokat ismerem
Előnyei: 2.5, 3.0 4x4-es, emiatt kitűnő az úttartása.
Jók az ülései, nagyobb belül mint a korabeli gömböc 3-as BMW. Jól megy 3.0V6 manuálissal. Nem drágák hozzá az alkatrészek.
Fogyasztása: 13.5L/100km városban, ez kb minen 3.0V6 benzines 4x4-re igaz, szóval átlagos.
Negatívum: a 4x4-es verziók nehezen szerelhetők (olajteknő tömítés, kuplung csere). A manuális váltója jó, de automatával voltak gondok első években.
A benzines blokk láncos, tartós a vezérlése de 200eKm felett jellemző hogy mindenhol folyik belőle az olaj és eszi is rendesen. Mondejuk ez sok autónál előfordul ilyen kornál. Mivel V6 ez két katalizátor ha feleköpi olajjal és 4 lambda szonda.
A futóműve elöl egyszerű MAcPherson így olcsó és problémamentes pl A4-hez képest mondjuk annyival kevésbé komfortos is, hátul a sok lengőkar miatt kb 50-60eKm után mindíg jön egy felújítós kör. De ebben nem tér el más márkáktól ahol szintén van rendes hátsó futómű.
Dízelről a Mondeo fórumokon tudsz érdeklődni (Mondeo MK3), úttartásra és fenntartásra is szinte teljesen ugyan az. (motor, váltó, futómű)
Szerintem annyira nem olcsó, nekem pl 1mFt-ért beszámították 14 évesen egy újabb autóba, gondolom eladni valamivel drágábban lehetett volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!