Egy ezres motornál milyen alkatrészek cseréivel kell számolni rendszeresen?
Ha nem hülyülsz vele, meg persze nem dobod el az első kanyarban, akkor 1-2 évente gumicsere (én pl egy fél szezon alatt 12k km-t tettem a 2015-ös ER6-n-embe), olajcsere évente 2X, láncszett az kibír kb 3-4 évet.
Ha nagyon teljesítményorientált vagy, akkor ne Suzukit vegyél (nem kötekedés a Suzukisokkal szemben), mert le vannak maradva a többi gyártóhoz képest. Szervizigény szerintem nagyjából megegyezik, annyi, hogy a KTM-eknek egy kicsit drágább. Ha újat veszel, akkor mind1, mind baromi drága :D (nekem pl olaj+olajszűrőcsere, átnézés 20 ropi).
Még annyit, hogy neked biztos kell egy 1000-es gép? A 600-asok simán lenyomják közúton, városban is jobb egy 600-as, meg valószínűleg azt sem fogod kimotorozni soha az életbe, hacsak nem viszed ki pályára is. 1000-es gépek előnye autópályán jön ki, mikor 6.-ban nyélgázon mész, illetve Hungaroring szintű pályákon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!