Vennétek még E39 BMW-t, h nem akkor ennyiből mit?
Micsoda veszekedést tud generálni egy-egy bmw-s kérdés...
E39:
-sok a széthajtott, felpolírozott roncs, ami jól néz ki, de a futómű és a motor gatya
-Az e39 futóműve nagyon jó, ha jó. Általában nem jó. Térlengőkaros futómű van alatta elöl és hátul, rengeteg szilentel és gömbcsuklóval. Tehát nem olcsó.
- Az e39 kormányműve gyakran tönkremegy. A gyári horror áron van, a felújított pedig nem bírja sokáig.
- A motorjai nagyon strapabíróak, kivéve a tds-t. Egy a baj: a nagy részük már túl van a fél millió kilométeren. (A kilométerórában 200-300 között szokott lenni) Ilyen futásteljesítmény után már előfordulnak problémák. A dízelt ezért kerülném.
-A kis 2 literes motor (520i) kevés hozzá, mert az e39 nehéz mint a sár. Legalább 525i-t vagy nagyobbat vegyél. Sokkal többet nem fogyaszt, de legalább megy.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ha az ára közelebb van a 2 millióhoz, mint az 1-hez, akkor annyira nem nyúlhatsz mellé.
Részemről én e46-ot vennék. Egyszerűbb, olcsóbban fenntartható és már a legkisebb 6 hengeressel is dinamikus.
Persze, már mindenki e46-ot vesz, de nagyrészük alap 316i vagy 320d. Egy jó sorhatost nem bánnál meg.
Mondjuk ez igaz. 2 embernek elég egy e46, de ha sűrűn utazna a kérdező 4-5 emberrel természetesen jobb az e39.
A kis hármasnak az első lengőkar hátsó szilentje szokott kiszakadni, egyébként tartós a futóműve neki is. Poliuretán szilentre cserélve a gyárit, nagyon sokáig elmegy.
Egyébként én is szemezgetek az e39-el. A touring kifejezetten tetszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!