Turbódizel! Mit szabad, mit nem?
Figyelt kérdés
Apám megvette első turbódízelét: Mercedes C 250 cdi... Sosem érdekelték az autók, de jó nagy sznob, szóval ragaszkodott a presztizsmárkához, most, hogy már volt rá pénze. Én nem támogattam se a turbót, se a dízelt, de ha már ez van.. A szalonban csak a humbukot mondták, hogy járatni kell elindulás előtt és után. Ez így oká, de azért van még néhány kérdésem.
-ha mondjuk 100 elindulás+megállásból 1-szer-2-szer nem járatjuk, az mekkora károsodást okoz?
-van valami trükk, hogy ne kelljen járatni? (Pl. 10-zel indulok el, 2000-es fordulaton)
-megállás előtt szintúgy. Ha 10-zel keresek parkolóhelyet a városban, meg alapból átlag 30-cal megyek, akkor is járatni kell?
-hogy hat a tél az autóra?
Előre is köszi s válaszokat!
2016. ápr. 17. 08:36
11/13 anonim válasza:
#9 én még kompresszoros dízelt nemigazán láttam. A CDI a Common-rail Diesel Injection rövidítése. Tehát csak annyit tesz hogy közös nyomócsöves dízel befecskendezésű a motor, attól még turbós.
12/13 anonim válasza:
Nyomással fecskendezi az is, csak ahogy látom a tulaj se tudja.. :)
13/13 A kérdező kommentje:
Well, a tulaj nen én vagyok..
2016. ápr. 22. 16:09
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!