Érdemes e, illetve egyáltalán szabad e dugattyút és gyűrűt cserélnem hengerfúrás nélkül?
Szabad.
Bár nem hinném, hogy érdemes.
wazze..majd ötvenezernél lesz válla..
-az egyik megoldás, hogy csapágyat csrélsz, és előírt benzin/olaj keverékkel jársz..
-a másik, hogy dugattyút, gyűrűt, csapágyat csrélsz és kicsit olajosabb keverékkel jársz..
- harmadik, hogy új henger, belevaló új dugattyú, és rávaló gyűrűk..új csapággyal..
összerak, örül..
amúgy a szimóimnál soha nem volt ilyen probléma, pedig örökké nyélgázzal, üveghangon húzattam..akinél volt, az helytelen olajkeverékkel járt..
a szimót örökre tervezték, és gyártották is.
még annyit, hogy ha egyszer összerakod(bárhogy is) utána ne nézegesd, hanem nyélgáz, és használd...ha már öt év múlva két személlyel nem akar felmenni a hegyre, akkor ráérsz újra szétszedni..
az a baj, hogy állandóan szétszedik, hátha van valami baja... nincs!
az egy tökéletes járgány!
...hogy hogyan hallod ki a tűgörgő hangját azt nem firtatnám...
Szerintem is várd meg míg széthullik a használattól. De ha nagyon álmatlan éjszakáid vannak a dolog miatt, szedd szét.
Legalább megtudod mi van benne.
A simsonnak akkor van ciripelő hangja ha csak meggyűrűzték, vagy csak dugattyút és gyűrűt is cseréltek benne. Na ez nem motorfelújítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!