Hány évesen lett először autód? Saját pénzből vagy segítséggel?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
első van még meg,ötlettől számítva egy héten belül meglett véve így szüleim adtak kölcsön 260at és gyorsan vissza is fizettem.
a második kocsira még gyűjtök,kb 24-26hónap alatt tervezem kitermelni az árát,olyan 2,5m lenne.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az első autóm 18 évesen diák koromban lett friss jogsival.
Nem saját pénzből, a nővérem régi Citroen AX-ét örököltem meg, akkor ez kezdő autónak tökéletes volt!
Nem volt egy csúcstechnika, de arra tökéletes volt, hogy nem volt kár érte, ha meghúzom összetöröm, meg úgy összességében megtanuljak vezetni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
19 évesen, saját pénzből. Akkoriban még nem akartunk mindenáron Audit venni, elég volt kezdésnek a Skoda 105 is.
Sokkal többet lehetett egy ilyen rommal tanulni, mint amennyit egy apu által a seggetek alá tolt Audival tíz év alatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
29 évesen lett először kocsim, de se nem saját pénzzel, se nem segítséggel. Mondjuk inkább úgy, hogy egy elég szomorú alkalom miatt lett enyém az autó, ugyanis édesapámtól a halála után megörököltem a Toyota Corolla Wagonunkat, mivel én vagyok/voltam az egyetlen törvényes örökös. Nagyon imádtam vezetni a kocsit, de a mai napig úgy vagyok vele, hogy bárcsak ne kellett volna megörökölnöm...
Nagyon bő másfél évig vezettem-használtam, de tavaly nyáron anyagi dolgok miatt el kellett adnom. A szívem vérzik utána azóta is. :'((( Egyrészt mert az autó is nagyon tetszett mind kinézetileg, mind műszakilag, másrészt pedig a tudat, hogy attól örököltem, aki a legtöbbet tette értem eddig az életben...
Lassan már 1 éve autó nélkül vagyok, de nagyon szeretnék egyet. Természetesen használt kocsit és olyan 300-400, de maximum 500 ezret tervezek kiadni rá. Csak hát ugye miből... Egyébként ez a kérdés engem is mindig foglalkoztatott, hogy aki autót vesz, az hogy teremti elő rá a pénzt, mikor sok ember épphogy kijön a havi fizetéséből. Ez a gondolat a pár 100 ezres autók tulajdonosaira is érvényes, hiszen egy autónál hiába nem nagy összeg, de önmagában ugye 300-400-500-akárhány ezer nagyon sok pénz! A milliós nagyságrendű kocsikról nem is ábrándozom, habár olyan autót soha nem is akartam, amit éppen a gyárból vagy a szalonból toltak ki frissen fényezve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 8-as vagyok.
De azért a 160 ezres autó is bőven kényelmesebb, mint az, hogy állandóan gyalog/vonattal/busszal kell menned mindenhová... Én nagyon irigykedek azokra, akiknek kocsijuk van.
Egyébként én is úgy készülök, hogy a kocsi árára még majd kb. egy 100-150 ezret rá kell dobnom, pont azok miatt, amiket te is írtál. De az 500 ezerbe bele akarok férni, tehát úgy akarom, hogy abban már minden benne legyen a kocsi árától kezdve az átíráson + biztosításon át a javítgatásig/átvizsgálásig.
Ki is néztem magamnak egy 2000-es 1.6-os Suzuki Swift Sedant. A képek alapján elég jónak néz ki és 299 ezer lenne. Nyár végéig még tart is rá a műszaki. Igaz, autókereskedéből lenne, és hiába mondják sokan, hogy használt autót jobb magánszemélytől venni, ez a kocsi engem valahogy meggyőzött. Egyedül a metálzöld szín nem tetszik, minden másban tökéletesen megfelelne nekem. Csak félek, hogy előbb-utóbb valaki elviszi. Legalábbis előbb-utóbb mindig lekerülnek azoknak az autóknak a hirdetései, amikre szemet vetek. :D
Lehet, hogy valami hitellel fogom megoldani a dolgot, mert kb. 2-3 év lenne, mire összekuporgatom ezt a pénzt, ha mondjuk a fizetésemből minden hónapban megmarad egy 10 ezres...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!