Miért van 2 "rúd" bekötve a váltókarból a diffibe?
Volt 94-es 1.0 Swiftem, de most speciel pont nem ugrik be hogy milyen karok merre mentek, biztosat nem tudok mondani.
Nem lehet,hogy az egyik csak merevítés és a másik a váltókar rudazata? Nekem van benne merevítés, ha nem lesed meg hogy hova van csavarozva akkor simán elnézheted (kicsivel újabb Nissan)
Váltókarból diffibe?
De ha magába a váltóba érted, ott nem szokatlan hogy nem egy kar megy be.
Azért mondhatták, mert az elsőkerekes autóknál a diffi a váltóba van építve. Soha nem szedtem szét váltót, de a km spirál/érzékelő arra a környékre kell legyen bekötve (talán közvetlenül előtte), így lehetséges a sebesség műszerfalon való jelzése.
Ha utána lenne, akkor valamelyik félrengelyt érzékelhetné, ezek viszont nem egyforma sebességgel forognak a kanyarban/hóban driftelésnél, sokkal előtte sem lehet hiszen a váltó hajtott tengelyének a sebessége ad pontos információt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!