Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire lehet nehéz vezetni...

Mennyire lehet nehéz vezetni mondjuk egy nissan gtr t?

Figyelt kérdés
650 lóerő és 870Nm, nehéz lehet kezelni, vagy csak a gázadásokra kell jobban odafigyelni és lehet vele szépen menni? mivel összkerekes nem hinném hogy olyan könnyű lehet kicsúsztatni vagy neadjisten összetörni :D

2016. márc. 24. 00:05
 1/9 anonim ***** válasza:
8%
a GTR-el elég könnyű megcsúszni hiába összkerekes.
2016. márc. 24. 02:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 b4r4thg ***** válasza:
0%

650 ló elég könnyen el tud szabadulni, ha valaki nem tudja használni. De óvatos gázadással biztos meg lehet oldani.

Azért ne ezt vedd első autónak :)

2016. márc. 24. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Kétlem hogy sokan vezettek volna itt, de valszeg addig nincs gond vele míg nem tapossák le benne a pedált, csak ugye ki az aki arra vesz ilyet hogy nagypapásan menjen.


Vezetni annyiban nehéz, hogy lehet kicsit váratlan, hogy egy előzésnél nyomsz egy padlót aztán hopp dupla annyi a sebességed mint előtte vagy épp kanyarnál.

2016. márc. 24. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
28%
A sok elektronika miatt, egy normál módban bekapcsolt kipörgésgátlóval, menetstabilizátorral kb. ugyanolyan biztonságosan vezethető, mint egy hétköznapi autó, amíg nem kezded durván nyomni a gázt 😁
2016. márc. 24. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
28%
Gyárilag egy GtR v6-os 486 lóerő, vagy a komolyabb 550. Csak tuningolva van 650 lovas :). Nem fog az elszaladni a gépeknek köszönhetően. Viszont van benne Launch control. :)
2016. márc. 24. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
70%

bar GTR-t meg nem, 375 lovas dogot volt szerencsem vezetni


egyaltalan nem nehezebb mint pl. Apukam Fiestajat, annyi a kulonbseg, hogy amig lassu kocsival meggondolod 2x is, hogy mikor mesz ki a belsobe az IFAt elozni, illetve piros lampanal mikor zold lesz teped a szadat ha a BMWs mogotted a tarkodba liheg, ezekkel a gyors autokkal nem kell sokat gondolkozni, hogy kielozol vagy sem, mert szinte barkit ki tudsz es boven van idod visszasorolni. Amikor zold a lampa es baratsagosan odalepsz neki te mar a masik lampanal jarsz mikor a tobbiek most kezdenek aterni a keresztezodesen.


A nehezseget a Nissanban az alacsonysaga okozza, a magas padkanal parkolasnal szivod a fogad, ha leqrod a felnit, az utasodnak sem kene kivagni az ajtot amikor kiszall, es fel/lehajtoknal is ovatosabb vagy, mert nem akarod az elso spoilert ledaralni.


A hazai utakon ugysem lesz tul sok lehetoseged kielvezni az auto lehetosegeit.

2016. márc. 24. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Csak tuningolva 680 ló?

Ugyan.

A GTR Nismo (gyári ,nem tuning) +0.3 bar nyomás ,és állított befecskendezéssel 708 lóerő.

gyárilag.

2016. dec. 16. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Fos az egész, úgy, ahogy van. Széria állapotban, nagyon gagyik, a tuning meg olyan, mint a gyúrásnál a cucc, szóval gáz dolog.
2022. okt. 18. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Végigmész minden nissan kérdésen?:D
2022. okt. 18. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!