Mennyire tartos, jo a Volkswagen 2. 0 TDI 140 LE-s motorja?
Arra hogy bosch pd legyen benne(BKC ha jól tudom). Az olajszivattyú úgy is megfog nyikkani benne azt érdemes kicserélni másikra. DPF-eseket kerülni kell.
Lehet belőle jót és megbízhatót csinálni.
Nem a legjobb.
Amúgy pont nem a turbóval van a baj ennél, hanem az olajszivattyúval. Gyárilag elég sz*r magyarul megmondva, és előfordul, hogy megáll, te észre sem veszed, és a motort 2-3 kilóméter alatt gallyra vágod, ha nem megy az olajszivattyú. Másik, hogy ezeken rossz volt a PD befecskendező, de még garanciában cserélték őket Boschra, így valószínüleg ezzel nem lesz gondod. Nagyjából ennyi, ha az olajszivattyú is kivan cserélve erősebb darabra (szerelők jól tudjákk miről van szó), akkor nagyon jó és megbízható motor.
Nekem ezzel a motorral szerelt Audi A3-asom volt, nagyon megbízható volt, soha nem volt vele semmilyen motorikus problémám a turbo-t leszámítva de én azt kopó alkatrésznek veszem.
Én 240.000km-el adtam el óra szerint, bár a szerelőm szerint ez nem volt valós adat, szóval fogalmam sincs mennyi volt benne, ennyi biztos, és így is precíz műszer volt!
Szóval én bátran ajánlom!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!