Passat B5 melyik dízel motorral ajánlott?
Nem sokára a mostani autómat szeretném lecserélni.
Eddig a legesélyesebb egy B5-ös Passat, a ráncfelvarrás utáni verzió.
Először 2.5-ös Tiptronic váltóval nézegettem Őket, de pl. az Audi A6-ost ilyen motorral kb. mindenhol szidják. Pl. itt és népitéletem egyaránt, nagyon ritka a pozitív vélemény róla.
Azért fogalmazódott meg bennem a kérdés, mert mégis csak ugyan az a konszern... Ugyan az a motor vagy 2 különböző blokk ?
Passatot melyikkel érdemesebb megvenni, melyikkel van kevesebb gond ? 1.9-es vagy bevállalható a 2.5-ös is ?
Erre gondolok :
A 2.5-ös nagyon jó, amíg tönkre nem megy és ugyan ez van az Audiban is.
Vedd egykilenctédéível ahogy kell mert ez örökre megy. Vagy nem.
De azért legyen félretéve úgy 1 milla javításra.
Én inkább egy 1.8 benzint vennék kézi váltóval, mert a szopási faktor sokkal kisebb.
Egy és ugyanaz az Audikban az 1.9 és a 2.5 TDI is.
És természetesen az 1.9 TDI-vel kell venni, az 5.5-ös Passat (ez a ráncfelvarrott 2001 után) 131 lovas PDTDI-vel legalább olyan jól megy, mint a 150 lovas 2.5 TDI.
Ezt a váltót és a 2.5 tdi -ha ez a V6os tdi akkor olyan messziről kerüld el, ahogy csak tudod!!!
1.9 tdi vagy pd tdi szigorúan manuális váltóval!
1,9 motorral 800 ezer km-ig elmennek a passatok, azért az óratekerésre figyelni kell, sok a lepukkant külföldről behozott roncs. Az audik szintén jók ezzel a motorral, már találkoztam olyxannal aki dicsérte a 2,5-ös motort, de többen szidják, és mi van ha neked is elromlik ? gatyád rá megy, plusz szörnyű fogyasztásúak, 10 liter felett, még 6 liter körül elmegy a 1,9-es motor, bár nagyon unalmas autó számomra a passat, de teszi a dolgát.
Én egy 1,9 es pasatot vennék, fogyazstás, fenntarthatóság jobb.
Nekem 1.8 turbó motoros 97-es évjáratú passatom van. Az alap cseréken kívül : olaj kiegyenlito es oregedő muanyag alkatreszekre gondolok itt ezek nem nagy tételek.
10 liter alaphangon mert dinamikusan vezetek de turbo ami hiba benne ha nrm tatják be a inditás leállitás ciklust de azon kivül megy mint az állat es megbízható ha karban van tartva es vigyáznak rá.A futóművel az a probléma hogy nem a magyar utakra találták ki hanem a német preciz autópályára,a futómű ha sokat mesz bele kátyuba hamar kuka lesz.Én ajánlom az 1.8t motort ha inkább tankolnàl többért mint hogy alkatrészre költs.ui:elbirja a kasznit viszi rendesen nem kell jobb 2esevel felváltasz és 80on vagy pedig nem is kell nyomni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!