Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volvo S40 1.8-2. 0 vagy...

Volvo S40 1.8-2. 0 vagy Mitsubishi Carisma 1.8?

Figyelt kérdés

Azt hallottam, hogy az 1.6-1.8-as Volvo S40-ben (1996-2004) Renault váltó van, és Hollandiában gyártották, emiatt nem túl acélos, és érdemesebb 2.0-s motorral választani. Ez mennyire igaz? Illetve mennyire megbízhatók ezek a már öregebb(15 éves) Volvok? Mik (főként 2.0-s vagy 2.0 T-s S40-ről) a vélemények?


Másik alternatíva egy Mitsubishi Carisma, abból is az 1.8-as GDI verzió (2001-2004). Dinamikusabban vezetek, ezért úgy gondolom az a kb. 120LE kell. Túl sok infót, véleményt nem találtam róla. Esetleg erről vélemények?


Nagyjából hasonló árban van a két autó (ráadásul a Volvot és a Carismat együtt gyártották, ha jól tudom), és nem tudom biztosan eldönteni, melyiket érné meg jobban választani!



2016. márc. 21. 15:20
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Volvo-val sem szokott gond lenne a Carisma meg az az autó ami emgy míg van benne olaj és víz, na meg üzemanyag. :D
2016. márc. 21. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Tomcatters ***** válasza:
81%
En a carismat venném
2016. márc. 21. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
72%

Volvóban csak a szívó benzinesekben van renault váltó. Az 1.8 és 2.0-ásokban 2000-ig, az 1.6-osokban 2004-ig. Ezek tényleg szarok. Váltóilag. 2000 után az 1.6 kivételével mind megkapta az M56-os váltót, azok jók, illetve a turbós modellek már a kezdetektől 1998-tól azzal jöttek.


Az 1.8GDI volt volvóban és carismában is egyaránt. Itt nem a váltó-gondok, inkább a motor a problémás. Sajnos a direkt befecskendezés fúvókája nagyon kormozódik, elrakódik és akkor komoly zavarokat okoz a keverékképzésban. És nem bírja a bioethanol-üzemet (mai benzin 4,4%-a bioethanol). Én egy 2002-2004 közötti 2.0-ás volvót vennék a helyedben, pont 100kW - tehát még belefér a 101kW alatti teljesítmény-adó sávba - , ezen kívül sok probléma nem szokott lenni vele, maximum a szívó oldali változó szelepvezérlés, de azt hallod mert alapjáraton zörög. Ha dinamikusat akarsz, akkor turbós benzines volvo, de itt azért 140ezrenként kell egy új turbó általában.

2016. márc. 22. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek!


Igen, én is 2.0-s Volvokat preferálom, csak az a gond, hogy a 2002-04-es idősávból elég kevés autó van a piacon, azok is 300 000km-t futottak már, vagy még többet, az még egy Volvonak is sok. Plusz lényegesen magasabb árkategória. Bár, a Carisma sem olcsóbb.

2016. márc. 22. 08:53
 5/5 anonim ***** válasza:
68%
300-nál pont kell egy nagyszerviz vezérműszíj és görgők cseréjével, általában ezt nem akarják rákölteni mert ez olyan 80 ezer anyagáron, inkább eladják. De nem szarok, félmillió felett elmennek hacsak nem szilaj tartáson voltak (hidegen szemét kinyomták, olajcsere az meg mi és társai).
2016. márc. 22. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!