Az automata váltó előnyei, hátrányai? Jó -e az automata vagy inkább a rendes manual a jobb?
"Mesélj mester, hol a kettős tömegű egy nyomatékvezérelt váltóban? "
Ja, nem a váltóban van az biztos.
Na akkor szájbarágósan mondom, hogy a csorgó nyálú elmebetegek is értsék.
Ha egy kéziváltós autóban van kettőstömegű akkor ha ugyanazt a márka/típust autómataváltóval szerelik abban is van kettőmegű lendkerék.
"csak dsg-be"??
Ja pl. 2003-as audi 6 1,9 kézi / multitronic az biztos dsg, ugye?
Mesélhetnél a szerkezetfelújításról. Az is szórakoztató lenne.
Akkor mondom én is szájbarágósan:
NEM, nincs. Remélem ezt így tök tiszta.
"2003-as audi 6 1,9 kézi"
1., A kézi nem automata (ez remélem nem szorul magyarázatra)
2., Mint mondtam, AKAD néhány dízel, amiben van. Ugyan ebben az A6 automatában pl. nincs
Egy váltószerkezet meg meglepő módon nem csak kuplungból és kettőstömegűből áll, hanem a teljes erőátvitelből. Kismillió cserélhető alkatrész van még benne, kezdve a gumiharangoktól a csapágyakon át egész a difi-ig.
Bebizonyítottad, hogy bőven a csorgónyáluak alatti szinten vagy.
A váltó ügyben is hülyeségeket írsz.
A leírt szöveget sem tudod értelmezni.
Nem szánok rád több időt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!