Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Chiptuning-ról vélemények/tapa...

Chiptuning-ról vélemények/tapasztalatok? Hol érdemes csináltatni?

Figyelt kérdés
A tuninglni kívánt jármű: egy 2011-es Mazda 6 MZR-CD 2.2 129 lóerő.

2016. márc. 1. 09:54
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
amúgy kösz a válaszokat ment a pipa. egyébként azért érdekel a dolog, mert ebből a 2.2-es motorból van 163 és 180 lóerős változat is, és totálisan megegyeznek a motorok szerintem. Ezeket mind Hiroshimában gyártották.
2016. márc. 1. 18:26
 12/15 anonim ***** válasza:
100%

Mercedesnek van egy 1.8 kompresszoros motorja. motorkód dettó. 143 lovas. 163 lovas éa 193 lovas.

tudod chipelni:

143-> 160ra

163-> 190

190-> 230

lóra.

Nos, akkor miért nem tudod egyből a 140est 230ra ha minden ugyan az bennük?

2016. márc. 1. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
47%

"van egy benzines 1.4es wolkswagen polom is 60 lovas és jobban megindul álló helyzetből. bár ha mozgásban van, akkor előzésnél a nagy nyomaték miatt jobb mint egy 200 lovas benzines."



Azért egy 200 lovas benzinest nem nyomsz le. Meg ez azért van mert a benzinese jobban pörög, de ezt nem is kéne mondanom.


Az én B-2001-es vectrám 1.8-as és 125 lovas, bőven jó. kétezres dizeleket simán ott tudom hagyni, pl. lámpánál való gyosrulás...bár leszoktam az ilyenekről. És az enyémen tudbo sincs. Negyvennel negyedik be simán tudok autózni és 50-el 5.-be is, van elég nyomatéka benyáshoz képest, és csak 6-7 körül eszik.

2016. márc. 5. 06:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
85%
Tomcatters, köszönöm az ajánlásod és korrekt leírásod a munkánkkal kapcsolatban. Igen, a Mazdánál azonos a motor, hűtés és hajtás konfiguráció, nyugodtan lehet rajta hozni 40-60NM-t, és 20-40 lóerőt. Ha a beállítás megfelelően van elkészítve, az élettartam kizárólag a szervizek betartásán és ésszerű használaton múlik. A mi beállításainkkal 70% gázpedál alatt, sokszor gyári programon fut az autó, így nincs semmilyen többletterhelés, viszont amikor valaki nagyobbat nyom rá, akkor jön a többlet. Nyilván ilyenkor az alkatrészek igénybevétele nagyobb, ugyanakkor ha a gyár is el meri adni erősebbként, akkor ez az egyik pont ami szavatolja az élettartamot, a másik a túlméretezés. Utóbbi miatt olyan autókból is nyugodtan ki lehet hozni + 10-15% nyomatékot, amelyeknek nincs nagyobb testvére. A kollégának üzenem, hogy ne kábítsa hülyeségekkel a hozzá nem értőket, maradjon a G9 épület falain belül a véleménye, ha ennyire pontatlan. Írja le, hogy milyen szerkezeti eltérések vannak a VAG 1.6 CR 75, 95, 105 lovas verziói közt. Valamint azt, hogy miért is kell most az összeset az egyéb autóik mellett visszahívni? Miért kell olyan dolgot alapból támadni, amit nem is ismersz? Voltál már a Rigotechnél, váltottunk pár szót? Láttad a technikát? Adatbázisokat? Logokat? Méréseket? Ezek költői kérdések, nem várok választ, csak legyél kicsit barátságosabb. üdv Tóth Richárd Rigotech Chiptuning
2017. nov. 30. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:
9%
Lehúzós cég..
2020. aug. 9. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!