Korrekt G-Astrát szeretnék venni, a keret 600e + javítási és átírási költségek. Mire érdemes odafigyelni, mik a tapasztalatok a kocsival kapcsolatban? Elsősorban tulajok, vagy a témához ténylegesen értők véleményét várom.
Második leírta a lényeget.
Amire még figyelj, hátsó rugók hajlamosak előbb törni, még akkor is ha nem állandóan 5 személlyel használják. Valamint a diffi behajtó fogaskerékpárnál előfordulhat fogletörés, na meg a szokásos hátsó dob kirohadás.
Egyébként az olajfogyás nem jellemző annyira, mint a neten riogatnak vele. Világból kimegy ha rendszeresen karban van tartva.
valóban az 1.2est felejtsd el, minimum 1.4
Típushibák amit nálam előjöttek:
- Kipufogódob (5-6 év után), csere egy 20-as volt
- Hűtő szivárgás (csere egy 20-as)
- Fényszórók totál bemattultak (ez is egy 20-as a pár)
- motorhűtőventillátor csak maxi fokozaton jár ill. felpörög/leáll sokszor egymás után: ventillátor motor hiba volt, nekem az egész ventillátort kellett cserélni (50-es), de állítólag van másfajta is, ahol csak egy kisebb valamit kell cserélni, az olcsóbb
- EGR
- első-hátsó lengéscsillapítók+szilentek, de ez 10 év után nem csoda
- a fojtószelepházat érdemes évente alaposan kipucolni, korom/olajsár szeret itt lerakódni, ettől dadogós lesz a motor és rossz az alapjárat. Ezt házilag is lehet, féktisztító sprével/brigéciollal ki mire esküszik.
Szintén évente nem árt kicserélni a pollenszűrőt, ha azt akarod, hogy a páramentesítő rendesen működjön.
Nekem 1.6-os van, 2003-as, a motorja még ennyi év után is úgy megy, mint az álom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!