A pénz nem számit csak a terepjáró
képesség/pakolhatóság/1gyerek van. Melyiket
valasztanátok:land rover discovery 3, land rover range
rover 3. generácio, toyota landcruser 5gen?
Toyota.
Az még megmaradt terepjárónak, nem elsődleges szempont, hogy az újgazdagokat le lehessen vele kopasztani és másodlagosan terepjáró is legyen.
2016. febr. 22. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
Toyota, az angolok nem tudnak autót csinálni.
2016. febr. 22. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
2016. febr. 23. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Előzőekkel vitatkoznék, terepjárók szerelésével foglalkozom, az Angolok tudnak gyártani, ha akarnak, csak épp a 3-as disco TDV6-osa nem úgy sikerült, ahogy akarták, nagyon sok vele a gond. Ha a pénz is számít valamennyire, én biztosan 2-es discoveryt vennék, abból is vagy 2,5 -ös tdi-t vagy a V8-at, örök életű motorok ezek. Ha a felsoroltakból kell feltétlenül választani akkor lehet, hogy a toyotát venném bár szívni igazándiból mindegyikkel lehet sajnos.
2016. febr. 29. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Toyota landcruser prado! Nem bánod meg
2016. márc. 1. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
Vitatkozzunk! :) Szerintem az angolok nem tudnak, vagy nem akarnak normális autót gyártani! Idén a Defenderrel befejeződött az üzembiztos Landyk gyártása. Az is csak azért volt üzembiztos, mert szög egyszerű munkagépnek tervezték. Az összes többi Land vagy Range Rover egy csődhalmaz. A tervezés és a kivitelezés egyaránt katasztrofális. Ilyet csak annak szabad vennie, aki magának meg tudja javítani és Angliából rendeli az alkatrészt hozzá. Akkor esetleg a folyamatos karbantartással szinten tartható. Az állandó meghibásodásokat szervizben javíttatni, komoly anyagi kihívás. Végül egy nemzetközi vélemény a két típusról :)
[link]
2016. márc. 1. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
Rendben vevő vagyok a vitára. A defenderek mindig is ugyanazokat a motorokat kapták, mint a discoveryk, egyedül a rangekben szokott lenni változás. A Land Rover saját gyártású motorjaival nem igazán szokott gond lenni, a legtöbb gond akkor kezdődött, amikor más típusok motorjait kezdték el beleszórni már a kockalámpás range 2,5tds bmw motorja sem volt túl nyerő választás szerintem, de a tdv6-nál tetőzött a hiba. Egy egyes/kettes discovery ellenben elég elnyűhetetlen szerkezet, ismét ugyanazt mondom, csakis a gyári motorral. Tehát ha valaki olcsóbban akar autózni 300tdi ha picivel többre futja 2,5pdtdi. Egyes discoverynél a rozsdával szokott gond lenni, de lassan oldtimer autók szóval úgy gondolom ez elnézhető.
2016. márc. 1. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem is a motorokkal van gond, inkább a körülötte lévő sallangokkal. Bár az elnyűhetetlennek tartott 300 Tdi motorral is vannak fenntartásaim. Nemrég csináltam egy olyan kopottat, amilyennel csak régen, a keleti blokk autóinál találkoztam. Azt viszont nem lehetett tudni mennyi km volt benne. A legnagyobb probléma az elektronikával van. Már a D1-nél is voltak problémák, de ahogy modernizálták a gépeket, folyamatosan romlik a helyzet. Elég csak egy Land Rover fórumba kicsit beleolvasni, rögtön látni mennyi hibával küzdenek a tulajok. Szóval terepjáróból, ha üzembiztosat szeretnénk, akkor japánt kell venni. Szerintem.
2016. márc. 2. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
Előző vagyok. Ezzel nem vitatkozom, elektronikában a Japánok tényleg jobbak, a rangek teljesen feleslegesen túl vannak bonyolítva, és elektronikailag mind kész csőd. Disco és Defy kevésbé. Ellenben kemény terepre megint más a jó, de már kezdünk nagyon eltérni a témától, szóval nem irkálok tovább :)
2016. márc. 2. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Egyértelműen a Discovery-t választanám. :) vicces, hogy az ilyenek mint az első válaszoló még akkor is az olcsóbbat és kevésbé kényelmeset választaná ha nem számítana a pénz, mintha ettől most le kellene előtte borulni.
2016. jún. 22. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: