Cseréljem/ne cseréljem? Biztonságos/nem biztonságos?
Tegnap elvittem az autót az éves szervízre, ahol a szerelőm felhívta a figyelmemet, hogy a baloldali hátsó keréknél a hosszanti stabilizátor rúd (ami előre a küszöb irányába nyúlik) kissé meg van hajolva (bumeráng alakú, alulról meg van nyomva...).
Én eddig nem vettem észre, hogy bármiben is befolyásolná a menettulajdonságát az autómnak, nem húz semerre, nem kopik jobban a gumi és nem is ráz.....
Valószínűleg azért, mert minden garnitúra (nyári-téli) kerékátszerelésnél csináltatok futóműbeállítást.... (eszembe is jutott, hogy legutóbb, mintha említették is volna, de nem kerítettek neki nagy feneket)
Szerintetek használhatom így tovább az autót, vagy inkább cseréltessem ki a legközelebbi kerékcsere előtt?
Más:
Az okozhat fékhiba visszajelzést a műszerfalon, hogy elvannak kopva a hátsó fékbetétek?
Mindenképpen csere, minél előbb!
Nem tudom mennyire van meggörbülve, de a szemmel látható az már jelentős.
Egy rúd hosszirányú terhelésre van méretezve, ha meghajlik akkor ott lesz mindenféle nyíró és hajlítónyomaték, aminek nem áll ellen. Tehát egyre rosszabb lesz, egyszer eltörik, aztán a kerék aggyal együtt beugrik a csomagtartóba, vagy a hátsó ülésre.
Ha már annyira kopottak a fékbetétek, hogy visszejelez, hogy engedett ki a szerelő a kapun?
Szerintem keress egy értelmes szerelőt, mert ez a mekkmestered nem hiszem, hogy ért hozzá igazán
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!