Milyen átalakítások kellenének hogy Ládába V8-as
motort szerelhessek hogy biztonságos legyen?
Kb. mindent at kene alakitani. Valtot kuplungostol, motortartokat, fekeket, lengescsillapitot, mindent. Hacsak nincs erre a projektre par milliod, felejtsd el.
2015. okt. 14. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
Végülis pár átalakítás elég. Minden mehet a kukába amit alulról látsz az aknából ha felnézel. Első és hátsó futómű, fékekkel, rugókkal, lengéscsillapítókkal komplett, váltó, kardán, kipufogó szintén leves a kerekekkel együtt. Beszerezni az új alkatrészeket, meghatározni a felfüggesztési pontokat majd mindent áthegeszteni és megerősíteni az egész kasznit.
De van egy gyorsabb módja is. Veszel egy 8 hengeres BMW-t és kész is vagy.
2015. okt. 14. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Én nem sok értelmét látom akármekkora motor ládába szerelését, de te tudod...
2015. okt. 14. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 A kérdező kommentje:
Akkor ha nem is alakítom át akkor meg lehetne csinálni úgy hogy úgy nézzen ki mit egy izomautó?
A bolcso meg az elso, hátsó futomu maradhat. A v8 motort a saját váltójával egyutt kell berakni. Az olajteknot úgy kell átalakítani, hogy elférjen a keresztmerevíto. Bevezetékelni az elektronikát, tápszivattyút rakni az uzemanyag rendszerbe, kipufogót átalakítani, a váltóalagútat kibovíteni a v8-as váltójához, amibol amúgy nem lesz olcsó kézit találni, a v8 kardánját leszúrni és osszehegeszteni a ladájéval. Sperdiffit kell minimum belerakni , vagy egy Pajero hátsóhídra cserélni a ladájét.
2015. okt. 15. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
Egy újabb unatkozó tizenéves hülyegyerek kérdése....rakjal bele V12-őt,mit gagyizol itt a V8-al.......
2015. okt. 15. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
Oo, hat hogyne lehetne megcsinalni, hogy 'ugy nezzen ki'. Kezdesnek ragasztasz a motorhaztetore egy kamu legbeomlot, tudod, olyan 'izomautosat'. Aztan veszel kalyhacsovet, es kicsereled a kipufogoveget arra. Meg jobb, ha kamubol a masik oldalra is teszel belole egy vakcsovet. Aztan johet az optikai tuning, veszel feher szigeteloszalagot, josokat, es ragasztasz par 'racsing' csikot hosszaban az autodra. Aztan mar csak a hoallo ezusttel lefujt, lehetoleg 3 szammal nagyobb felnik kellenek, amikre valami gumistol szerzel 4 lefingott 'peres' gumit. Nem bajnhogy nem fogsz tudni kanyarodni (belevernek a kerekek a sarvedobe), az elso sarkon ugyis megallit a rendor, elveszi a forgalmit (mar ha volt valaha), es nincs tobb gondod a Ladara.
2015. okt. 15. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
A kasztni el sem bírná. Gyakorlatilag kellene gy alvázat építeni amire valahogy rárakod a Lada karosszéria elemeket.
[link]
KB ilyen volumenű munkában kell gondolkozni
2015. okt. 15. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
Első lépésként fogj egy mérőszalagot. Mekkora egy V8-as motor/váltó, és mekkora egy Lada motortér?
Második lépésként nézz bele a pénztárcádba...... na itt már ugye meg is állt a projekt. :)
Jut eszembe:
amíg nem tudod megkülönböztetni a 19-es crova szemet a pogácsaszaggatótól, addig kár ilyenen túráztatni az agyad.
2015. okt. 15. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 A kérdező kommentje:
Baj hogyha már valaki kreatívkodni akar?
Kapcsolódó kérdések: