Opel Astra G kicsit kényelmetlen, de sok alkatrész van hozzá. Motorikusan közepes.
A Suzuki Ignis motorikusan tökéletes, mint minden japán autó. Kicsit magasabb is, és -nem azt mondom, hogy terepjáró-, de földúton is jobban tudsz vele boldogulni. Családi kocsinak is elmegy, de a csomagtere nem olyan nagy. Persztízs értéke nem olyan nagy, viszotn ennek köszönhetően kedvezően tudsz hozzá jutni.
Szerintem Ignis a jobb választás.
Az Astra kényelmesebb, közelebb áll az átlagember autóról kialakult képéhez. Motorikusan messze nem olyan jó és kiforrott mint az Ignis, főleg ha sikerül egy korai ecotec motort kifognod.
Ignis motorikusan hibátlan, nagyon megbízható. A típus gyenge pontja a váltó, kicsit alulméretezték a csapágyakat, az egyik szerviz és bontó már nagyban ráállt a váltófelújításra.
Futóműve fapadosabb (merev híd hátul, terheletlenül hajlamos elpattogni a segge kanyarban, de megszokható.
Elég nagy a hasmagassága, emiatt szinte lehetetlen vele felakadni még bakhátas földúton is. A magas bódé és a viszonyalg kis motor miatt autópályatempónál a vártnál kicsit nagyobb a fogyasztása. 150-es tempóval megeszi a 9-10 litert. Többet is tudna menni, de ahhoz már sem fék, sem futómű nincs alatta, a rövid váltó miatt már 130-nál is majdnem 4000-t forog. A hangszigetelése amúgy sem túl jó, nagyon hangos a motor.
Városi rohangáló autónak jó, alkalmankénti nagyobb távokra is, de napi hosszab ingázásra nem venném, mert annyira nem kényelmes (finoman fogalmazva).
Nagyon jól tűri a ridegtartást, igazából olajon, szűrőn, fékbetéten kívül nem nagyon kell költeni rá.
Presztizse nulla, de aki ijet vesz, az józan megfontolások alapján veszi, nem foglalkozik a presztizzsel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!