Okoz teljesítmény növekedést a gyári leömlő helyére hengerenkénti illetve egy erősebb (75 helyett 120 lóerős) széria autó hengerfeje a régi helyett, külön külön érdekelne?
Jajj,már megint kezded?!Hányszor fogod még megkérdezni,hogy mit csinálj a 75lovas autóddal,hogy kicsit erősebb legyen?!
Értsd már meg,hogy SEMMIT!!Add el azt vegyél egy olyat ami elég erős,azt nem kell itt leömlőzni/csipszelni/hengerfejezni....
először kellene némi hozzáértés a dologhoz, akkor nem kérdeznél ilyen hülyeséget. Igen, lehet csinálni, de nem így és nem 20 000 ft-ból, ahogy te akarod.
Pár éve egy '75-ös Wartburg 353-ból előcsaltunk 86 lóerőt (gyárilag 40 lovas ha jól emlékszem). Megtartottuk az eredeti 993 köbcentis hengerűrtalrtalmat, de hatalmas változások voltak a blokkban, kapott egy tervezett kipufogórendszert, módosított Weber karburátort, lényegében az egész rendszer átlett építve. A labilis Warbi rohadt stabil lett. Minden átalakítást most nem sorolok fel, a lényeg hogy 190 fölé lehetett tekerni, a kétütemű blokk kellően erős volt hozzá (ahogy a 2T motorok alapból erősebbek azonos köbcentiben, alapesetben). Viszont 2 millióból nem jött ki a dolog
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!