A kipufogó torok és leömlő közti rést ha betekerem hőálló bandázzsal megoldódik (mérséklődik) a probléma?
el van vetemedve a leömlő ezért nem színel a torokkal, van egy rés közte, ahol kifúj. Hangos is, meg többet is eszik az autó. A szervízben azt mondták nem tudják megcsinálni....
Kipufogójavító bandázzsal ez megoldható?
Először olvass már utána mi az a bandázs szalag,meg hogy hol és mikor alkalmazzák!
Meg mondjuk a leömlő maximum a hengerfejjel nem síkol nem pedig a "torokkal!
A szervízt nem minősíteném......a legolcsóbb megoldás,hogy veszel egy bontott leömlőt,vagy leszeded ami most rajta van és egy marón vagy köszörűn megpróbáljátok megsíkolni a felfekvő részt!
Bár én előszőr lehet vennék egy kipufogósor tömítést,mert lehet csak az ment ki,csak a szervíznek nem vvolt kedve sz0pni vele!
Tudtommal a bandázst a lyukak lefedésére használják.
A hiba lerajzolva: [link]
A bandázs hővédelemre szolgál. Szövetes, ezért nem fog tömíteni.
Karimakötéseknél is be szokott válni a módszer, miszerint 2-3 tömítést rakunk közé, így a tömítés a lyuk ellentétes oldalán sokat tud zömülni, és zárt lesz a kötés. Viszont lehet hogy a kipufogód máshol meg van sérülve vagy rossz helyzetben áll, és ezért ferde az egész.
"Tudtommal a bandázst a lyukak lefedésére használják"
Rosszul tudod. A bandázs hőszigetelésre szolgál: versenyautókon ezzel szokták betekerni a leömlőt, hogy ne fűtse a karburátort, ha közel megy hozzá, illetve V-motoros utcai motorkerékpárokon is szokták használni, hogy ne égesse meg a paraszt lábát a kipufogó. Lyukak, repedések, illesztési hibák tömítésére nem alkalmas, mert szétég. A forró kipufogógáznak csak az acél kipufogócső és a toroktömítések tudnak ellenállni, a bandázs önmagában nem.
Lehet kendácsolni mindenféle házi módszerekkel. Próbálkozhatsz több tömítéssel, azok együtt már hátha eleget engednek. Csak nem biztos, hogy átér a tőcsavar az ipszilon talpáig. Meg lehet próbálni síkba marni vagy köszörülni a leömlő talpát, ha engedi az anyagvastagság és meg tudod állapítani, merre és mennyit kellene belőle leszedni. Ugyanezt el lehet játszani az ipszilon talpával is, a kettővel együtt már hátha kijön. Esetleg meg lehet nézni, a helyén van-e a leömlő: láttam már olyat, hogy szerelés után nem takarították le a hengerfej illeszkedő felületéről az odaégett mocskot, ezért nem ült a helyére az öntvény. De olyan is volt már, hogy az ipszilon volt méretpontatlan, sehogy nem talált a helyére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!