Egy lada 2105-öt szeretnék venni ami 140 ezer szerintetek meg éri?
Jah, így kihozhatod belőle, mint ahogy a srácok csinálták..
140-ért nem tudom milyen lehet az a lada. 110Le-s motorral ennyiért? Vagy szétforgatott kukás motor, vagy összegányolt szar.
150Le-s motorhoz végy úgy 500-600E Ft-t.
Nincs átgondolva a projekt.
Ehhez a teljesítményhez bizony komplett hajtáslánc csere kell. nos az nem fog menni.
aztán a fékek. azokat sem tudod tuningolni egyszerűen.
a forgalmiba még baráti alapon sem írnak be ilyent, abban ne reménykedj. Okosba a műszaki sem fog menni, mert örökre elveszik az engedélyét az egész csapatnak, akinek köze van hozzá.
Olvass utána a Ferjánczék könyvében, hogy kell tuningolni ladát.. ők voltak a nagy mágusok...bizony tanulságos
Ferjáncz próbálkozott először kihajtani a zsigából mindent, amit csak lehet...én olvastam, nem írom le, mit is csináltak, de érdemes, sokat lehet tanulni belőle.
Addig neki sem kezdenék.
#4!
Meséld már el, melyik rallyen és mit csinált a Ferjáncz a zsigulival?
Érdekelne...... ;)
Egy ilyen motor (100-110 Le) minimum 100 ezerbe kerül, de csak ha mindent magad csinálsz. Innenstől kezdve már nagyon sántít a dolog. Amúgy ha megnézed a piacot, szériát is alig találni ennyiért jó állapotban.
A 150-160 Le egy elérhető teljesítmény, viszont forgalomba max. sportrendszámmal hozható. Az alkatrészeket tekintve én olyan 800e-1M közötti értéket mondanék + munkadíj (ha csináltatod). Ennyi pénzből már akár turbósítani is lehetne, csak arra meg nem igazán fogsz szerelőt találni...
Nem értem mi jó van abban, ha fals infókkal kábítjátok egymást. :(
#4!
Örökös Magyar Bajnokunk soha nem épített ladát (plána nem 2015-öst. 35 évvel ezelőtt indult egy kereklámpással, az első mátrai hegyiversenyen, a Gaál Pali pályaautójával.
(ott sem kalandvágyból ült a ladába, hanem a bajnokságban szükség volt "pontrablás"-ra)
Másik:
#6!
NEM jön ki 100 ezerből az alkatrészek megvásárlása.
(tengely, dugók, porlasztók, millió apró szösz és a segédanyagok). Jah csak a motorról beszélünk, hol van még a váltó, diffi, had ne soroljam...
És akkor neked kell(ene) összerakni, plusz gépmunka esztergályos köszörűs, marós szakmunkák, ehhez speciális gépek.... jaj.
"sport rendszám hozható forgalomba"
A hír nem igaz!
A jelenlegi hazai első osztályú rallye-mezőny max. 25%-a használ sportrendszámot. A többi versenyautó hagyományos utcai rendszámot, esetleg külföldit visel
Nézz meg bármely versenyről videót és meglátod...
#8!
Nem baj, ha valamivel nem vagy képben, de ne vezesd félre a másikat.
Még egyszer mondom: ma Magyarországon, a rallye- bajnokságban induló autók közel 80%-a, hagyományos közúti rendszámmal vesz részt a forgalomban, és a versenyeken.
(ez így legális/szabályos/érvényes/jogszerűen..stb.)
Értelemszerűen következik, hogy az említett versenyautókból csak a maradék, kb. 20% rendelkezik SP rendszámmal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!