Milyen "menő" autót érdemes venni?
Üdv! Első autó lenne, éppen ezért nem kell túl erős. Legyen benne erő persze, de nem kell 4 literes motor meg 300 lóerő mielőtt valaki ilyeneket írna. A keret olyan 1.5m forint. A fogyasztás annyira nem számít, mert nem használnám minden nap, de olyan 7-8 liternél több ne nagyon legyen (ezért is nézegetek dízelt, de van amiben szinte csak benzinest találni). Inkább a német autók tetszenek, de ha van japán azt se vetem el. Az egyik gond, hogy nem tudom eldönteni; szedán vagy coupe legyen? Szedánban az a4 esetleg a6-os audik tetszenek (inkább a4), mercikről sajnos sok rosszat hallok. Bmw pedig túl tömeg (e46 nem is tetszik annyira, e90-re pedig nem futja). Coupe ami tetszik az audi tt, hyundai coupe (2. generáció).
Aki tud hasonlókat az leírhatná nekem.:)
Mire értem, hogy "menő"? Igazából nem egy boyracer h.lyegyerekautót szeretnék, amire felrakom a kályhacsövet, meg a matricákat. Olyasmi kellene ami kicsit "presztízses", bejön a csajoknak stb. Tudom, hogy ennyi pénzért nem lehet megváltani a világot, de csak van valami ami fiatalos, és belefér a keretbe.
A volkswagen passattal az a bajom, hogy túl hétköznapi. Az újabbakban egy visszafogott, de sikeres vállalkozót tudok elképzelni (és általában ők használjál), a régebbiek pedig, nem olyan különlegesek, "csajozósak". Persze ettől függetlenül lehet jó autó.
A 3-as bmw-vel az a baj, hogy az e46-ból rengeteg van, e90-re pedig nem elég a keret. A honda civic sokak szemében a tipikus boyracer autó kályhacsővel, meg kevés nyomatékkal. Az a4 nekem ia tetszik, csak nem tudok dönteni. Szedán vagy coupe? Szedánból egy a4 vagy ahhoz hasonló, coupeból pedig audi tt vagy valami hasonló.
"7-8 liternél több ne nagyon legyen"
10literrelbékélj meg és a max 1,5misiből kijön egy szép E39-520i ami nincs széthajtva. Esetleg 525i-528i is lehet ha asc vel használod és van eszed, mert a 25-28 már könnyen árokba köt ki.
800kocsira,200-300első szervízre(pl. gumik),100 átírás, maradék zenére vagy extra bővítésre(pl. 2garnitura felni, stb.), ami még mindig marad azt elrakot a nem várt kiadásokra.
Bármit is veszel előbb elkéne dönteni milyen legyen, mert amiket felsoroltál mind más!!!!!
benzin,dízel
első v.hátsó hajtás
kupé,szedán,kombi
"mérete", ugye a4-a6,stb.
Próbálj ki egy e39 -t és meglátod belezúgsz első látásra. A vásárlást meg ne kapkodd el bármit is veszel, mert 1,5mFt ért könnyen belefutsz egy cumigépbe ami viszi a pénzed!!!! Hozzáértővel menj nézelődni!
Nem kötekedni akarok, de a "legyen benne erő", a "fogyasztás nem számít" de ne egyen 7-8 liternél többet... ez így kicsit üti egymást. 7-8 litereket a sima mezei 1,4-1,6-os szutykerákok is megesznek és azok olyan messze állnak az erőtől..
Hogy ON is legyek:
1,5 millió kevés egy iagzán szép E46-ra ( tudom van már 900 000-ért is, de az olyan is ).
A felsoroltakon kívül ennyiből még kijön a Volvo C70 is, bár az nem kimondottan csajozós autó :D
Szerintem a szedán vonalon nagyobb a kínálat és ha már lúd legyen kövér:
:D
BMW-ből még mindig kevesebb van a nyilvántartás szerint, mint Audiból, ezt a "tömeg"-re írtam. Az Audi a TT nem rossz. A Hyundai Coupe mellé még tudom ajánlani a Mitsubishi Eclipse-t és a Toyota Celica-t.
Volvoból van a legkevesebb, a prémium szegmensből azt ajánlanám. Bármelyikre esik majd a választás, nem lesz olcsó a fenntartása. Ezeknél az autóknál erre számítani kell, mert nem mai darabok. Arra viszont már kevésbé lehet számítani, hogy a vállalkozói köröket, vagy a csajokat le fogja nyűgözni. Ehhez leginkább egy nagyon új és drága autó kell. Vagy lehet régi, de akkor is kifogástalan állapotú, ritka, feltűnő, elismert és drága.
Őszintén régen rossz, ha csak csajozáshoz kell az autó. Meg is mondom miért:
Az igazán nagy rłbancok kiszagolják ám mennyit ér az a kocsi. Egy 1,5 lepedős vastól nem fogják szétteni a lábukat.
A középkategóriát pedig fel tudod szedni bármivel, ha nem vagy tök impotens, innentől kezdve kár "menő" autót venni.
De ha már jampi autó kell amire a félrészeg lányok rámennek este akkor nézz cabriokat. 1,5 misi alatt hegyszám vannak. Ha olcsón fenntartható kell hegyekben áll szotyiért a G astra kabrió (azt még remekül fel is lehet hülyegyerek szpojlerezni), de akad egy-két értelmesebb (pl. Volvo vagy TT roadster) is 1,5 millióig.
Kicsit zavar, hogy menő autót akarsz, de na. Örülök hogy tetszik az A4, mert startból azt akartam írni.
Szóval nézzél egy Audi A4 B6-ot, nagyon időtálló forma, egy szép felnivel és picit sötétítve gyönyörű tud lenni. Nekem is volt ilyenem, a laikusok mindig azt hitték, hogy 4-5 éves, pedig 12 éves volt (2002-es).
Talán kijön ennyi pénzből egy 1.9 TDI is, de inkább egy benzinest ajánlanék, 1,5 millából patika állapotút veszel, míg dízelből nem hinném. 1.8 turbót vagy 2.0 szívót ajánlanék, ezek hosszú úton esznek 7-8 litert, városban inkább 10-et, de gondolj arra, hogy sokkal kevesebbet kell majd költeni rá, és a vételára is kisebb. Persze ebből csak szedánt vehetsz, vagy kombit.
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__754..
már megint itt vagy?vegyél már egy bömöst aztán jóccakát!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!