Mit kell megjavítani?
Figyelt kérdés
Ha rossz az autóban a kompresszió (tudomásom szerint a légnyomás vagy valami a motorban ami a levegőt nyomja, és ettől is függ a végsebesség és a gyorsuls) akkor azt hogyan lehet megjavítattni vagy melyik alkatrészt kell cserélni vagy, hogy működik egyáltalán ez az egész?2010. márc. 29. 15:22
1/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
A kompresszió a motor sűrítési arányát jelöli, vagyis azt, hogy a hengerbe érkező gázokat mennyire nyomja össze. Való igaz, a teljesítmény és a gyorsulás függ tőle.
Ehhez hasonló kifejezés a kompresszor, ami a motorba érkező levegőt sűríti, amihez aztán az üzemanyag-ellátó berendezés (karburátor vagy befecskendező) üzemanyagot ad, aztán bekerül a hengerbe.
Ha a kompresszió kevés, azon a motorfelújítás segít: meg kell fúrni a hengereket, új dugattyúkat, gyűrűket szerelni beléjük, illetve ellenőrizni a szelepek tömítettségét: az elégett kipufogószelepen át elég sok gáz szökik el.
A kompresszor hibája esetén a típusától függ a javítás módja, de általában - a bonyolult formájú alkatrészek miatt - alkatrészcserével lehet újjávarázsolni őket.
2/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
lehet hogy elég egy hengerfej tömítés is...
3/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Lehet, sőt, az a legjobb eset. De normális használat esetén előbb kopik szanaszéjjel a motor, mint ahogy a hengerfejtömítés kiég.
4/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
öm , meglehet méretni egy hengerben lévö kompresziot , érdemes megmérni , ha az alacsonyabb az elöirtnál akkor hüvelyezés . akkor már édemes a kopoalkatrészeket átellenörizni azokat amik kint vannak . ne keljen töbször szét szedned ... érdemes elötte Jól Körül nézni , nem rögtön bele esni a legnagyobb munkába ,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!