Hidegen rángat a kocsi, miért?
Injektor le van retkesedve, be kell állítani az adagolást, vagy még a gyertyákra tippelek, lehet hogy az egyik gyertyád már a végét járja, és csak bemelegedve hajlandó rendesen üzemelni.
Esetleg az olaj van besürüsödve.
De amugy miért mész 3 masba 30 al? :D Nem csoda ha rángat..
Fordulatszámot tartsd benzinesnél 1500 fölött..
2000-3000 fordulaton a legdinamikusabb a 106 lovas 16 szelepes benzines motor.
Motorféket szoktad használni?
"Hidegen is jól húz padlógázon nincs semmi baja"
Hidegen padlógázzal? Nincs semmi baja? Lesz neki...
#1
-Ha az injektor le van retkesedve az takarítható is vagy csak csere?
-A gyertya lehet gond, még arra nem is gondoltam.
-Ha éppen gyorsulnék valami miatt de mikor már teszem a hármast akkor (lámpa, gyalogos, rövid zöld lámpa, fékező kocsi) akármi miatt mégse kell úgy gyorsulni akkor hogynám a motorféket de amint egy picit is a gázra lépnék egyből rángat. Ha nem picit lépek a gázra akkor jó.
#2
-Nekem 8000 a max fordulat és mivel benzines ez 3200-3500 körül kell életre és akkor húz igazán. De amúgy igen, 2000-2500 körül szoktam használni.
-Szoktam motorféket használni
#3
-Nem arra gondoltam hogy padlógázon járok állandóan, hanem arra hogy ha a hibát beirtam a google be akkor csak olyan hasonló hibát találtam ahol azt irták hogy hidegen lepadlózva lefullad, rángat. Erre gondoltam hogy hidegen is szépen megy... Amúgy mi baja lehetne úgy?
Hideg motort nem használunk magas fordulatszám tartományban, mert nem tesz jót a motor egészségének. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy miért.
Segítek annyit, hogy a kenéssel függ össze.
Nekem is ez volt a bajom. Audi A4.
1800-2000 fordulaton rángatott aztán mintha kilőtték volna.
Lehet a légtömeg mérő rossz. Esetleg autószerelő kikapja kicsit féktisztítóval kitisztítja ( ha nincs baja persze és nem kell cserélni)
Vagy a másik, hogy a pillangó szelep koszos, lerakódott.
Erre vagy az a megoldás hogy kitisztíttatod, leutazol balatonra vagy tudja fene hova akarsz és autópályán mész vagy 100 km-t 130al. Kiég onnan a kosz.
Nekem ennyi ötletem van.
Halihó.
Nekem egy Opel Zafira A van 1.8 benzin 125lóval,és hidegen ugyan ez a problémám kb 20 másodpercig muszáj járatnom,mert különben fullad-rángat.
- gyertyát már cseréltem
- levegőszűrőt is.
Azon gyanakszom,hogy az automata szivató nem dolgozik rendesen,nem tudom sajnos nem vagyok autószerelő.
7-esnek: Tudom régi kérdés, de jót nevettem. Megnézném, hogy hogy égetnél le a fojtószelepről bármit is :'D
A másik, hogy ebben az autóban nincs légtömegmérő, csak légnyomásmérő szenzor.
Csak tudnám minek írkál olyan, aki nem is ért hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!