Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy 1997 es 1.3-as suzuki...

Van egy 1997 es 1.3-as suzuki swiftem. Hidegen sokáig kell indítózni mire beindul, de ha egyszer beindul akkor onnantól kezdve bármikor beindul kb addig míg le nem hűl a kocsi. Akku nincs a toppon de rendesen forgat. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Ha többször megjátszom azt h Ac-t megvárom míg feltölt akkor könnyen indul de ha csak 1 szer akkor nem csak 4-5 másodperces indítózás után. Mi lehet a hunyó? Ac-ra azért nem gyanakszom mert mértünk nyomást az rendben van és mellesleg nem rángat menet közben.
2011. febr. 6. 15:34
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Mennyit áll a kocsi két indítás között? Mert nagyfaternak ugyan ezt csinálja télen-nyáron, de Ő csak hetente megy vele.. Ilyen már újkora óta.
2011. febr. 6. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim válasza:
sztem aksi probléma
2011. febr. 6. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
Van h 1 napot van h 1 hetet de pl ha elmegyek valahova ott vagyok 2-3 órát már akkor is nehezen akar elindulni.
2011. febr. 6. 16:03
 4/15 lodarazs ***** válasza:
Elsőként cserélj egy üzemanyagszűrőt.
2011. febr. 6. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Amikor bikáztam fater kocsijáról nagyon könnyen beindult az ac-nak is jobb hangja volt meg gyorsabban tekert. Elképzelhető h amit én tartok "jó tekerésnek" az mégsem olyan jó.
2011. febr. 6. 16:48
 6/15 A kérdező kommentje:
cseréltem szeptemberben mikor megvettem az autót.
2011. febr. 6. 16:49
 7/15 anonim ***** válasza:

Majdnem akartam írni, hogy a hőfok-jeladó a ludas, de aztán visszaolvastam, hogy 4-5 másodperc indítózás kell neki. Ez nem hiba, az összes suzuki így indul télen. Az AC gyárilag kisebb nyomásig tölt fel elsőre, mint kellene. Azalatt a 4-5 másodperc alatt normalizálódik az üzemanyagnyomás. Ha ráteszed a gyújtást, megvárod amíg megáll az AC, leveszed a gyujtást, és újra megvárod, rövidebb indítózás is elég. Ez kb ugyanolyan dolog, mint az, hogy az alapjárati fordulatszám, ha gurul a kocsi, nem megy vissza 800-as fordulatra, hanem 1000 körül marad, amíg a kocsi meg nem áll. Ez pedig azért van, hogy a fékszervónak nagyobb legyen a vákuuma. Nem bug, hanem fícsőr :)

Remélem segítettem.

2011. febr. 6. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
Igen köszönöm :) tehát akkor ez normális? mert a többi suzukis ismerősömnek pöcc röff indul elsőre. Szólhat az közbe esetleg hogy nem szokott több benzin benne lenni mint 10 liter? Tanuló vagyok nem fussa mindig arra h jól megtankoljam :) még mondták h az AC pumpa nyomástartó szelepével van a gond.
2011. febr. 6. 20:20
 9/15 A kérdező kommentje:
Legszívesebben kicserélnék sok mindent csak per pillanat nem fussa. Ez a hiba kb 2-3 hónapja áll fenn mióta jöttek azok a nagy hidegek. Keresem a hibát de annyi minden ellentmond h már fogalmam sincs. Ma pl 3 másodperc elég volt neki h beinduljon mondjuk jobb volt az idő mint eddig szóval elképzelhető h tényleg ez a baja. :) köszi még1 szer mindenkinek
2011. febr. 6. 20:26
 10/15 A kérdező kommentje:
Ami még hasznos lehet. Tegnap is meg néha előfordul h ahogy beindul alig ér fel a mutató az aktuális fordulatra rögtön lefullad. Majd indítok és utána jó. De ez ha 100 ból 1 szer jön elő
2011. febr. 6. 20:29
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!