Corsa 1.7 DTI vagy 1.3 CDTI?
Az 1.3 CDTI - vel jobban jársz, mivel az gyakorlatilag egy Fiat Multijet dieselmotor, imádja mindenki, elég dinamikus.
Fő előnye az isuzuval szemben, hogy európában ezt minden szerelő ismeri, ami fontos szempont egy 13 éves autónál
A DTI, ha jól gondolom még adagolós. A CDTI meg CR. Az 1.3CDTI a maga 90 lóerejével és 200Nm csúcsnomytékával valami iszonyat lomha volt a H Astrában. Igaz az 1,3 tonna. És gyanítom az adagolós 1.7-es sem sokkal fürgébb.
A Corsában viszont jó lehet már.
Én az 1.3CDTI-t választanám a kettő közül. Ismerek olyat akinek már lassan fél millió km van ebben a motorban komolyabb meghibásodás nélkül.
Most egy sima 1.9 szivó dizel feliciát használok, igy a lomhaság vagy gyorsaság számomra nem kérdés. Csak felesleges ekkora rakterű autót hajtanom.
Ahogy olvasom a válaszok, még mindig nem tudtam eldönti, 1.7 dti vagy 1.3 CDTI legyen. :)
Ha az 1,7 az dti(és nem cdti), akkor nagyon egyszerű a válasz: 1,7 dti.
Azért, mert az még nem CR, így sokkal kevesebb vele a baj, könnyebb javítani, olcsóbbak bele az alkatrészek, ráadásul nagyobb ccm, elvileg csak tovább bírja.
Mert a CDTI ám arról "híres", hogy folyton lerohad...
Én pont akkor választanám az 1.7-est és azért szavaztam az 1.3CDTI-re, mert az CDTI!
Nem a kőkorszaki technika, újabb fejlesztés, korszerűbb, erősebb, stb.
Igen, hátránya, hogy drágább hozzá az alkatrész. De ezeket sem kell évente nagygeneráloztatni se havonta hengerfejet cseréltetni rajtuk. Jó eséllyel sok évig, rengeteg km-ig hozzá se kell nyúlni. Persze ha valaki szélsőségesen árérzékeny a szervizköltségekre, lehet Zsigulit is venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!