Mi a véleményetek ezekről az autókról, többi lent. Fogyasztás, tapasztalatok, alkatrész beszerzése, megbízhatóság stb?
Hármas, E36-os BMW-n gondolkoztál már? Van belőle kabrió és kupé változat, mindkettő elég jó, nekem volt egy kabrióm és egy kupém is. A hathengeres benzinesek (320i, 323i, 328i, meg persze M3, de az elég drága és ritka) hangja nagyon szép, elég megbízhatóak ha karbantartják őket és az előző tulaj is így tett.
Az első autóm volt fél évig egy 320i kupé, volt benne 220 ezer km, de márkaszervizben szervizelték, Németországból hoztuk be, sosem volt vele baj és szerettem... nem tűnik olyan soknak a 150 lóerő, de esküszöm többnek érződött. Persze akkor még fiatalabb is voltam, talán az is bejátszik.
Rögtön ezután lett egy 328i Cabriom, ebben már kevés km volt, és a majdnem 200 lóerő már más élmény. Annyival nem is fogyasztott többet, mint a 320i.
Jó kis autók, ha egy szép extrásat kifogsz, szeretni fogod! Vigyázz, mert sok itthon a széthajtott (Németországban jó a kínálat, szerintem megéri behozni), és hathengeres alapból kevés van, mert a gyengécske 316i meg 318i jobban belefért a magyar emberek büdzséjébe.
Ha teheted, NE M-Packetes modellt vegyél, nekem a kupém az volt, egyszer megrottyant az első lökös, a csere iszonyatos költség volt, mert nagyon ritka és drága is.
Egyébként volt a családban Honda Prelude, volt vele elég sok baj, nem szerettem túlságosan. Abból is iszonyatosan sok kókányolt példány van.
Alfa-ból a használtat nagyon meg kell nézni, mert sok a széthajtott. Eleve egy drága autó, drága alkatrész árakkal, és a törődést igényli. Nagyon sokan megveszik, de nem törődnek vele, leamortizálják, aztán eladják, persze totál széthajtott állapotban, utánna abból jó autót csinálni lehet, de sokba kerül.
Én Alfa párti vagyok, csak Alfa-im voltak, imádom őket mert szeretek vezetni és az Alfa pont ezt nyújtja, ezzel bolondít magába, hogy imádod vezetni, vadászod a kanyarokat, érzed amikor kapcsol az összkerék és tolja szét a hajtást a 4 keréken az elektronika, amikor egyenes úton odalépsz neki és érezhető, hogy a hajtás elmegy a hátsó kerekekre, kanyarból nem sodródsz ki nagy sebességnél sem, kiváló a kormányzása, tapad az utra és letolni sem lehet az aszfaltról stb. Soha nem vettem használt Alfa-t csak szalonból, a 156-os Alfa-m az egy 1.6-os volt, tudtam hogy nem egy versenyautó, nem tapostam szét, annak ellenére nagyon bírt menni, már ahogy egy 1.6-os tud, élvezet volt vezetni, a mostani 159-es 5 hengeres 2.4-es dízel, 400 Nm-el és 209 lóerővel, összkerékhajtással. Szervízbe a kötelezőkön kívül soha nem vittem, talán az hogy a futóművet gyakrabban kellet felújítani mint egy másik autónál, viszont ennek is voltak trükkjei hogy töbet bírjon, de lényegében ez a magyar utak hibája és nem az Alfa-é, a motornak soha nem volt baja. Nincs gond az Alfa-val ha nem széthajtottat veszel meg és odafigyelsz rá.
Nekem az a lényeg, hogy olyan autót vezessek, amit imádok vezetni, nem pedig egy olyat, ami elvisz A-ból B-be, kiszállok belőle és kész, az olaszok ehez nagyon értenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!