Milyen átalakítások engedélyezettek?
Egy 2105-ös ezerötös Ladáról lenne szó :D!
Az lenne a kérdésem, hogyha kicserélem a kormányt egy sportkormányra és az üléseket is kagylóra és nyilván a gyári sínre rakom rá(ha rámegy :D) akkor az úgy átmegy a műszakin? (műbizonylatos mindkettő).
És motorikusan milyen változtatások megengedettek(vagy nem lehet észrevenni, akár műszakin se)?
Gondolok itt a kipuf. rendszerre is...
Még egyszer sem kérdeztem meg...
Ez milyen már, hogy egy olyan autó, amiben nincs légzsák biztonságosabbá szeretném tenni és nem lehet... az ülés meg a kisebb kormány is minek b@ssz@ a csőrüket?!
Köszönöm a válaszokat! :)
A probléma ott kezdődik, a 2105-ös nem ezerötös, hanem ezerhármas.
Ezek után a többi kérdésedet sem lehet komolyan venni....
Sajnos annyira egyszerű lélek vagy, hogy még arra sem fordítasz figyelmet, ne mindig ugyan azokat a kifejezéseket, és szófordulatokat használd.
Miután egyszerűen gondolkodsz, és nagy nehézséget okoz még a kérdés megfogalmazása is, így már az első néhány szóval elárulod magad. :/
Te miről beszélsz??? :D
TE nem vagy tisztában a dolgokkal...
Ez kis túlzással olyan, mintha azt mondanád, hogy Audi A6-ot csak 2.8-as motorral gyártottak le.
Van 1300-as motorral szerelve és 1500-as motorral szerelve...
Ne ferdíts!
Nem azt mondtam, hogy nem volt kocka kasztniba 1500-ös motor, hanem azt, hogy a 2105-ös tipust 1300-as motorral adták ki. Volt ugyan az a doboz 1500-ös motorral is, de azt már 2107-nek hívták.
Nem az után építésekről beszélek, hanem az eredeti gyári számozásról.
A 2105-ös tipust kiadták 1200, 1300, 1500 -as motorokkal különböző piacokra.
A 90-es években jött belőle 1500-ös Magyarországra.
Száma: 2105-3
2107-4 pedig létezett 1600-as motorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!