Veterán Amerikai autó vásárlása előtt állok találtam 1-2-őt hosszú keresések után de mindd 3 fokozatú automata váltós, és megmerjem-e venni vagy keressek-e manuális váltósat?
Hát egyrészt benzin, másrészt az alkatrészek.
Ha valami bedöglik akkor nagy valószínűséggel Amerikából kell rendelni ami idő (tehát a napi használat felejtős) és pénzben sem kevés ha valami nagyobb dolog megy tönkre.
Aztán a másik a szerviz ugye. Nem sok amerikai autó szerviz van itthon.
Én azt mondom ne napi használatra vedd, arra legyen mondjuk egy egykilenc tédéí fócvágened.
Ott van a Totalcaros Winkler Róbert Fordja... Olvass utána és gondold át.
Kedves Kérdező!
"ha vicc lenne akkor nem írtam volna ki " - Nem te lennél az első , és nem is az utolsó aki poénnak szánt kérdést ír ki.
Most komolyan: ennyi pénzből csak szutyok állapotú veterán autót vehetsz. Az ár többszörösét kellene arra költened, hogy napi használatra szánd. Ezen a szinten már nem oszt - nem szoroz a váltó.
Csak a kötelezőnek számolj utána! Mert napi használatra nem kapsz OT-s rendszámot.
Nem is folytatom: egyszerűen nevetséges, hogy akinek ennyi pénze van egy veterán autóra, az azt napi használatra szánja. Mintha 30 éves futamidejű hitelre vennél egy Ferrarit, de azzal akarsz még a WC-re is menni...
Keresheted, de nem fogsz találni: még a régi Mustangok jó részét is 3 sebességes automatával szerelték, aztán az ilyen "felújítások" alkalmával erőltetik be a manuálisat. Ez valami miatt nagyon elterjedt volt arrafelé.
Itt a jó döntés nem a váltón múlik, mert az szinte adott - csak elenyésző százalékban (kevesebb, mint 10%) fogsz a V8-hoz társított kéziváltót találni, a lépcsőshátú batárokban inkább automatát.
A döntés arról szól, hogy ennyi pénzből be mersz-e vállalni egy ilyen autót. Mert biztosan vannak másfél misi alatt, de valószínűleg lóg a belük, agyon vannak használva és javítgatni kell őket.
Mobile.de-n néztem, 3100 euróért még mállik a festék a csúnyácska Chevrolet Caprice-ről. Nagyjából ugyanennyiért, 4000-ért a 6.0 V8 Cadillacnak be vannak törve a lámpái. És valszeg az a legkisebb baja.
Ha nem ragaszkodsz a V8-hoz, akkor V6-os, nyolcvanas években készült autókból inkább van választék. De azokhoz sem kisebb rémálom lehet például műszaki előtt szélvédőt szerezni.
1,5 misiért amcsi V8...
http://www.gyakorikerdesek.hu/emberek__emberi-tulajdonsagok_..
Beszélgettem kicsit az emberkével, kiderült nem is lakunk távol egymástól. Közel 5 millűért jutott hozzá és még ráköltött több mint hármat mire normális állapotba hozta műszakilag és esztétikailag... akkor el tudom képzelni 1,5 misiért mit adnak.
Arról nem beszélve, fogyasztás papíron hangzik csak jól, ezesetben is 6,6-os V(, bármit csinál 15 liter alá nem tudta tornászni, a teteje meg jó a duplája... erre is kséz vagy?
Távol európától dolgoztam, ahol a szolgálati kocsim egy hatliteres Oldsmobile volt háromsebességes automata váltóval.(benzin nem számított)
Eszméletlen élmény.
Hazajöttem, és itthon vettem egy kisebb, de szintén háromsebességes automata járgányt. Hét évig használtam, hiba nélkül.
A háromsebességes váltó a klasszikus hidraulikus váltó, ami évtizedek alatt több millió amerikai autóban(is) bizonyított...elnyűhetetlen.
Ha lenne pénzem, biztos vennék egy ilyent.(a hangja mindenért kárpótol)
Ha itthon van a példány, akkor mindenképp vedd meg, alaktrész minden további nélkül rendelhető.. persze kell egy típusazonos gépkönyv, az nagyon fontos.
Ha kintről hozatod, a fuvar húzós lesz..
járj szerencsével.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!