Hogyan lehetne összehangolni a 2 motor működését, ha 1 hajtásláncon lennének?





11.
Nagyon igazad van!! Ez egy jó ötlet, és még be is jön az a8 kényelme.
Persze azért nagy kihívás lenne ezt megoldani, de úgy látszik a gyárban egyszerűbben megoldották a "2 motor" dolgot! :)





Itt nem az a kérdés, hogy kivitelezhető -e. Hanem, megéri?
Sajnos nem.
Karosszériás vagyok, párszor tíz év tapasztalattal.
Építettem már olyan segédmotor vázat (kompletten én hajtottam le), ahol 2 olasz robogó motorja lett beépítve.
Túrázó motornak készült. Rengeteget dolgoztam vele, meg is lett az eredménye.
A hátsó kereket hajtották külön, vagy együtt. A két blokk lényege az volt, hogy ha a terep úgy kívánja legyen "rásegítés", vagy ha az egyik blokk tönkremenne, legyen egy tartalék is.





11-es vagyok
Csupán elméleti síkon, de gondolkoztam még a dolgon. A 12 hengeres motorokat is általában 2 ECU vezérli, 6 hengert egyik, 6 hengert a másik ECU vezérel, és megtudják oldani, hogy teljesen egyformán dolgozzanak. Nos ha te beszerzel egy ugyanolyan 3.0-ás motort ECU-val és váltóval, valahogy betenni az autóba, és rákötni a hátsó kerekekre, már csak azt kellene megoldani, hogy a két ECU szinkronban dolgozzon, és akkor a kormánynál ülve vezethetsz ugyanúgy, mint bármilyen más dolgot. Na de a 2 ECU összehangolása lenne a legnagyobb feladat, nem tudom, ha van szerelő, aki megtudná ezt így oldani.





"mivel ne mvagyok mérnök, de nagyjából átlátom a mechanikat."
Mit látsz te át úgy őszintén?!?Max az ablaküvegen!A kérdésed nélkülöz minden féle technikai tudást......a realitáshoz köze sincs!Neked elég volt mára az internetbő,menj szépen a dolgodra és kapcsold ki a számítógépet!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!