Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az EXTRÁKAT kibeszéljük?

Az EXTRÁKAT kibeszéljük?

Figyelt kérdés

Kinek mi a kedvenc extrája?

Mi az amit szeretnél még a mostani kocsidba?

Melyikben csalódtál kellemesen?

Mi az ami szerinted parasztvakítás?


Ha nem titok írjatok életkort meg, hogy F,N.



2015. dec. 31. 05:22
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Na igen, a tempomatot én is kifelejtettem, pedig nagyon jó dolog. Hogy mennyire bevált, arra elég csak a kamionokat hozni példának, mindegyik új kamionban van és aki a pályákon jár, az használja is. Ülésfűtés akkor jó, ha nincs állófűtésed és reggel télen nem fagysz bele annyira az ülésbe. Ha bemelegszik akkor már olyan mintha beszartál volna, ez is igaz. Engem ami kimondottan idegesít azok a vezetést akaratlanul is segíteni szerető rendszerek, főleg ha még hangokkal is megáldják őket. Talán a legrosszabb a váltásba belepofázó elektronika, főleg egyes francia gyártmányok még zenélnek is mellé és nincs igazuk feltétlenül. Az automatikus vészfékező rendszer is jó lenne, de előfordul hogy tévesen egy repülő falevélre mondjuk befékezett többször is, talán a Totalcaron olvastam.
2015. dec. 31. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:

Na igen! Céges Fordnak a műszerfalán van ilyen kis nyilacska, hogy mikor váltsak föl és le. Csak épp azt nem veszi figyelembe, hogy hegynek fölfelé megyek és azért nem váltok el 2000-es fordulatnál. De ő bőszen jelzi, hogy váltsak fel. Felváltok, leesik a fordulat 1500-ra. Padlógázon is lassul a kocsi, a szerencsétlen motor meg búg, erőlködik. Erre világít a képembe hogy váltsak vissza. Visszaváltok és kezdődik elölről az egész. :)

Nagyon zavaró tud lenni ez a jelzés néha.

2015. dec. 31. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

Jó olvasni más is a xenont parasztvakításnak gondolja és nem szereti.

Enyémhez van gyári xenon de nem cserélem át a halogéneket.


Tempomatra én is vágyok, megfogok küzdeni egy gyári beépítésével, sajnos bőven kell kábeleznem majd.

2016. jan. 1. 00:49
 14/20 anonim ***** válasza:
Az enyémből a halogén lámpásat ha át akarnád szerelni gyári xenonra, alsó hangon is egy laza fél millióba kerülne. Kanyarkövetésesnél meg 1 millió sem túlzás. Nem csodálom, hogy nem akarod átszereltetni. ;) Ennyit tényleg nem ér, hiszen ennyiért már komplett autót is lehet kapni.
2016. jan. 1. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
68%
Azért a xenont nem nevezném parasztvakításnak, mert nagyon jó dolog. Sokkal élesebb a határ mint a halogén izzóknál, főleg ha már nem az igazi a foncsor ami azért előfordul, ahogy az autó öregszik. Emiatt szinte hasít a sötétben, sokkal jobban be lehet állítani. Lehet hogy túlárazott, és hogy a nem kimondottan szabályos erős kékes lilás szín miatt nem mindenkinek tetszik, de lehet kapni már szinte sárgásan vagy szürkén világító xenont is. Parasztvakításnak szerintem erős túlzás. Azért ha valaki átül egy jó, ismétlem jó fajta xenonnal szerelt kocsiba, az utána nehezen fog visszaszokni a halogénre.
2016. jan. 1. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
25%

Azok az extrák amiket a legjobban hiányolok, a nagy német prémiummárkák fullos példányaiból is hiányoznak, vagy legalább is a tulajdonos nem tud róluk, vagy nem tudja hogy kell használni:

-visszapillantó tükör

-index


Amúgy saját részre klmíma (van), ABS (jó lenne), ESP (ez is jó lenne), elindulás után bezáródó központi zár (jó lenne), távirányítós központi zár (van), hátramenetben beparkoláskor néhány fokkal le- és beforduló külső tükrök (jó lenne)

2016. jan. 1. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
62%

Az elindulás után bezáródó központi zár mire jó? Én azt direkt leprogramoztam az autóról, mert zavart. Idegesített minden elindulás után a klattyanás. Valamint az is zavar, hogy ha baleset érne, ne legyek már bezárkózva az autóba. Ha annyira be akarok zárkózni, akkor egy gombnyomással meg tudom tenni.


#15-ös teljesen egyetértek. A halogénhez képest sokkal jobban lehet vele látni, ez egyértelmű, nem is kérdés. A következő autómnál is ragaszkodni fogok a xenonhoz, vagy legalább ledes fényszóróhoz. Nem szívesen ülnék vissza halogénesbe. A gyári xenonok színhőmérséklete 4300K körül van. Tehát nem kékes-lilás. Még csak nem is kimondottan hideg, inkább semleges fehér fényűek. Van kékes-lilás is, én is látok olyat. De az utólagos, vagy az egész rendszer, vagy legalábbis a kisülési cső már cserélve volt benne és nem a gyárival megegyező csőre cserélték. Gondolom akik itt fikázzák és "parasztvakításozzák" még soha nem volt gyári xenonos autójuk, így kicsit a "savanyú a szőlő" effektus beszél belőlük. Ami kicsit érthető. Én is fikáznám pl a Ferrarikat, de ha valaki hozzám vágna egyet, egyből megváltozna a véleményem és örülnék neki, mint majom a farkának. :)

2016. jan. 1. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
100%

Akkor én is csatlakozom a xenon pártolókhoz, sőt, még a leggagyibb kínai xenon is jobban világít a halogéntől. Félreértés ne essék, semmi pénzért nem tennék az autómba, de próbáltam már. A gyári xenon minden pénzt megér.

De a jelen, és a jövő a LED és a lézeres fényforrásoké, de ezek még csak fiatal autókban vannak, addig elvagyok a mostani bi-xenon lámpával.

2016. jan. 1. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
92%
Teljesen egyetértek. Úgy látom hogy azért vannak itt berögzült halogén pártiak, mert szeretnek lepontozni csak azért mert nem egyezik a véleményünk :)
2016. jan. 1. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
90%

Én is... :)

És felpontoztalak mindkettőtöket csak azért is, hogy a xenonutálóknak gőzölögjön az agyuk. :D

2016. jan. 1. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!