Az EXTRÁKAT kibeszéljük?
Kinek mi a kedvenc extrája?
Mi az amit szeretnél még a mostani kocsidba?
Melyikben csalódtál kellemesen?
Mi az ami szerinted parasztvakítás?
Ha nem titok írjatok életkort meg, hogy F,N.
Klímám sajnos nincs,nem is hiányzik de nyáron abban a pár hét disznó melegben bizony működtetném...
-ABS még jó is hogy nincs mert céges autón elég vicces dolgokat produkált csak azt nem amit én akartam.
-Tempomat csak az elalvást segíti elő,és a pályán bekövetkező balesetek 80%-ért is ez a felelős szerintem.
-Xenon parasztvakítás,szó szerint,gyűlölöm a szemből érkező ivhegesztőket.
-Amit még eltudnék viselni az autómban mint extrát,az a kormányfűtés mert télen odafagy a kezem,kesztyűben meg nemtudok semmit csinálni
-Már nem extra, de talán mondhatom az ABS-t.
-Bluetooth-képes (vagy valami hasonlóra képes) fejegységet, telefonnal csatlakoztatni.
-Kulcs nélküli bejutás & indítás: nem létszükséglet, de kényelmes és könnyű megszokni épp emiatt.
-Nálam is a xenon az egyik, a másik a (buta) fékasszisztens.
29F
-manapság nem számít extrának de a távirányítós központi zár, el.ablak meg a szervókormány a kedvencem, ezek nélkül nem is vettem volna autót
- Szeretnék bele klímát meg fedélzeti computert. Utólag nem rakatok bele de a következő kocsimat ezekkel az extrákkal veszem meg. Ezeken kívül még tempomatot, ülésfűtést és szélvédőfűtést is eltudnék viselni de ezek inkább a nagyobb autóknál találhatók meg.
-nem jut eszembe ilyen amiben kellemeset csalódtam volna.
-szerintem az elektromos tükör parasztvakítás. Egyetlen egyszer használtam csak, mikor először ültem az autómba.
25F
Nem igénylem sem az ABS-t, sem a xenont, sem semmit. Viszont elengedhetetlen számomra a klíma, mert nagyon nehezen bírom a hőséget.
35/F
Hát régebben a klímának is nagyon örültem, meg a szervónak is, de azóta más kaliberű autóm van, és ezek alap dolgok.
Ami a leghasznosabb minden autóban, az az ABS, egy ABS nélküli autóban a legtapasztaltabb sofőr sem tud olyan precízen fékezni csúszós úton.
Ami nagyon hasznos még, az a tempomat, hosszú úton megváltás, de faluban is sokszor nehéz tartani az 50-et (erős autóm van), ilyenkor benyomom a tempomatot, és az megy szépen 50-el. Hülyeség, hogy balesetveszélyes, éppen ellenkezőleg.
Sokan hülyeségnek tartják az elektromosan állítható üléseket, nos ha többen használjuk az autót, akkor az is nagyon hasznos extra, főleg ha memóriás.
Amiben kellemesen csalódtam még, az az ülésfűtés, azt hittem, hülyeség, mióta van, én is mindig használom.
Parasztvakításnak tartom ezek a sávtartó és hasonló cuccokat, bár elismerem, hogy nagyon hasznosak, és biztonságosak, de ezek miatt nem mi fogunk már vezetni hamarosan, sajnos.
Ami nagyon hiányzik az autómból, az a műhöld alapú, google maps alapján működő navi, ami az újabb Audikban van. Nekem is van nagy navim az autóban, de régi DVD-s, 100 éves térképpel, nem ér semmit, frissíteni sem tudom.
Amit szeretek,és használok is:ülésfűtés,automata klíma,tempomat.ABS,ASR,ritkán(szerencsére),de akkor jól jön.Amit el tudnék "viselni",az egy bixenon(gyári,nem kínai).
33F
Nekem bejön az esőszenzor. Szerintem jó dolog ha pl egy kamiont előzök és veri fel rám a vizet, az ablaktörlő automatikusan nagyobb sebességre kapcsol és nem nekem kell ezzel előzés közben bajlódni. Aztán utána magától visszaáll lassú törlésre.
Az ülésfűtést őszintén jó ha évente egyszer kipróbálom, hogy működik-e, azon kívül soha nem használom. Van gyári állófűtésem, így sosem szoktam fázni a bőr ülések ellenére se.
Kormányfűtésem nincs, de az a fenti ok miatt szintén nem hiányzik.
A fényszenzor is jó dolog. Van gyári menetfényem is, így sosem kell a világításkapcsolóhoz nyúlnom, nem felejtem el sosem felkapcsolni. Motor indításra kapcsol a menetfény, ha pedig sötétedik, automatikusan kapcsol a tompított.
A tempomattam ezt a 80%-os balesetes dolgot nem értem... ha a fékhez vagy a kuplunghoz érsz automatikusan kikapcsol a tempomat. Gyorsítani is lehet bekapcsolt tempomattam ugyan úgy mint nélküle. Szerintem hasznos, mert napi 2,5 órát autópályázok és ez alatt nem zsibbad el legalább a lábam. Meg is őrülnék ha ez alatt mozdulatlanul kellene tartanom a lábam.
Ami nagyon tetszik, az az interaktív futómű elektronikus lengéscsillapítás vezérléssel. Nagyon stabil vele az autó, még soha semmilyen körülmények között nem sikerült "zavarba hoznom".
Ami "parasztvakítás" az talán a kanyarkövető fényszóróm. Nem is ez a ködlámpa felkapcsolgatósom van, hanem aktív, tehát ténylegesen a fényszóró lencséje fordul. De ahhoz képest hogy milyen brutális felára van új autó rendelésekor, olyan sok pluszt szerintem nem ad, hogy még egyszer kifizessem a több százezer forint felárat.
A xenont én önmagában szeretem. Mikor halogén fényszórós autóba ülök át, olyan érzésem van, mintha vakon vezetnék, mert csak az autó orra előtti pár métert látom be. Gyári a xenon rendszerem, nem utólagos házi-barkács. Jól is van beállítva, az automata szintszabályozó is teszi a dolgát. 240.000km alatt még soha senki nem villogott szembe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!