Európában miért jó egy ilyen autóval közlekedni?
A majdnem szomszédunknak ugyan ilyen autója van:
Megnéztem a képeket, és elgondolkoztam,hogy ez mire jó?
Ő minden nap ezzel jár, kertvárosban élünk, csomószor alig fér el, parkolni nem tud, 2 helyet foglal párhuzamosan, a helyi Spar parkolójában mindig kint van az autó fara.
Ezen kívül sokat zabál, gondolom az alkatrész sem egyszerű.
Ettől függetlenül hallani és nézni is eszméletlen, brutális hangja van, ha megtehetném örömmel tartanám második autóként, de hogy első számú autó?
Elhiszem,hogy sok előnye van, de sokkal több a hátránya egy ilyennek.
Nem is az anyagi rész,mert ha megteheti,tegye, de a kényelmetlen közlekedés...
"Ettől függetlenül hallani és nézni is eszméletlen, brutális hangja van, ha megtehetném örömmel tartanám második autóként"
Látod, megválaszoltad te. Ő most ezzel jár mindenfelé, mert minden nap akarja élvezni, nemcsak néha.
Amúgy így is tehetnénk a kérdést: Amerikában miért jó ilyen autóval közlekedni?
Amerikában azért mert hatszor ekkorák az utak, ott nem számít különösen nagynak egy ilyen, úgy van méretezve minden,hogy ezek is elférjenek.
Olcsóbb az üzemanyag, és több ilyen mozog, így az alaktérsz ellátás is biztosított.
Túl olcsó a benzin. (lehet, hogy neked meg nekem nem, de neki biztosan)
Mellesleg valószínűleg méret...problémái is vannak.
Az a baj, hogy le vagy ragadva a saját létednél..aki ilyennel jár, az nem tudja elképzelni a smart, a jazz, a maruti, a matíz, vagy társai veztését..
ne magadból indulj ki. minél nagyobb egy autó, annál jobb. a helykérdést majd megoldja.
ő első autónak tarja, lehet, hogy van valahol egy busza is...csak nem akar, vagy nem fér be az utcába.
Én sokáig jártam baromi nagy autóval, de soha nem volt kényelmetlen a vezetés... napersze én élvezettel vezetek..
@4: ezt nem lehet az élvezettel megmagyarázni.
Én se vennék soha Suzukit, mert azt tényleg nem úgy tervezték, hogy jó legyen vezetni. De annyi jó vezetési élményt nyújtó autó van (legyen akár BMW, akár Alfa Romeo, de akár a meglapően ügyes futóművű Ford Focus). Annak van létjogosultsága, a vezetés legyen élvezet. Ez a böhöm viszont csak a pazarlás kultuszáról szól, és mint olyan, semmi létjogosultsága nincs. Meg azt se mondd nekem, hogy nem döglött a kormányzása, illetve van olyan úttartása, mint bármelyik civilebb méretű autónak.
"De annyi jó vezetési élményt nyújtó autó van"
Nem mindenki erre megy. Én például 28 éves fejjel birtokoltam egy 325-ös E30-as BMW-t. Én csináltam rajta mindent, motor megpiszkálva, nagy hang, a futómű olyan volt, hogy a porszemeket is éreztem az úton. Olyan volt, mintha sínen ment volna, de jó úton is rázott szinte. Na mire eljutottam hogy ezt így megcsináljam, már nem szerettem az autót. Jó volt meghajtani, de ha fél óránál többet kellett mennem vele, akkor már idegesített a nagy motorhang, fájt a s3gg3m ahogy rázott az autó, és már nem volt kedvem hozzá.
Most 31 évesen van egy dízel A6-osom, sokan túl nyugisnak tartják, és van hobbinak egy W116-os oldtimer Mercim, ami abszolút öreguras autó.
Mindegy, ezzel csak azt akartam kifejezni, hogy nem vagyunk mind egyformák, én is alapból szeretem a sebességet, meg minden, de nem szeretem már ezeket a nagyon sportos autókat, én is jobban szeretem már ezeket a böhöm nagy nyugis autókat. Lehet később nekem is ekkora terepjáróm lesz, van egy olyan feelingje, amit semmi sem tud utánozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!