Kozmosz kérdése:
A motor hűtésnek feltétlenül zárt rendszerben kell lenni-e?
Figyelt kérdés
50-es kétütemű motorom folyadékhűtéssel van ellátva és a hűtő radiátor kupakjából kivezető cső csak elvan húzva és nem vezet semmilyen tartályba.2015. dec. 29. 19:38
1/6 anonim válasza:
Nyitott rendszerben elpárolog a hűtőfolyadék...
A kupakból kivezető csőben szerintem van valami biztonsági szelep, ami csak bizonyos nyomás felett nyit.
2/6 A kérdező kommentje:
A probléma igazából az hogy 10-20 km után megjelenik a vízhőfokot jelző lámpa.Ez a probléma ennek tudható be? Az ilyen gyorsan melegedő motoroknál is 80-90°C az üzemi hőmérséklet?
2015. dec. 29. 19:49
3/6 anonim válasza:
2T-nél 70 fok körül van az üzemi. Ha megjelenik a piros lámpa, akkor valami biztos nincs rendben. Van benn elég hűtőfolyadék?
4/6 A kérdező kommentje:
Most nem tudom megnézni de amikor belenéztem volt bent elég. Más egyéb alternatíva evvel kapcsolatban? Hirtelen huzatás? Fokozatosan kell növelni a folyadék hőfokát?
2015. dec. 29. 21:06
5/6 anonim válasza:
Nem a kivezető csőben, hanem a "kupakban" van a szelep.
A motorok üzemi hőmérséklete 90 fok körül van, ha túlmelegszik, akkor le kell ellenőrizni a rendszert, hogy nincs-e dugulás, jól működik-e a keringetés, nincs-e akadályozva a levegő áramlása, stb...
6/6 anonim válasza:
Zárt rendszerben a víz bugyogásmentes marad és 130 fokig tud melegedni, nyított rendszerben már nem lehet megállítani a bugyogást és 100 foknál forr a víz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!