Focus III vagy Golf VI?
Próbálok tervezni, mint a legtöbben, és egy ésszerű döntést meghozni. 29 vagyok, tervben a családalapítás, de bennem van a kisördög. Az a kettősség, ami a legtöbbünkben benne van, hogy eljutni A-ból B-be, nyugodtan, gazdaságosan, biztonságosan, de ha kell, havi egyszer legalább, akkor egri gyerek lévén, a Bükki vagy a Mátrai szerpentineken, kicsit kiereszteni a fáradt gőzt, és meghajtani a gépet, és mosolyogva átmenni Gyöngyösre vagy Lillafüredre. Az ideális az lenne, ha lenne egy Subaru a garázsban ilyen időszakokra, és egy 1.9 PDTDI Skoda Octavia a hosszútávokra. De nincs, szóval valahogy ötvözni kell a kettőt, és egy középutat találni. 3,5 Millió van erre a történetre. Igazán 2 típus jött szóba, egy 2011-es Focus III 2.0 TDCI Titanium, Full extrásan, vagy egy 2.0CRTDI Golf VI DSG váltóval, Comfortline felszereltséggel. Évi kb. 25-35.000km-t megyek. A Golf a DSG váltójával fog meg, mert igaz még nem vezettem, de sportosabbnak tűnik, és jó feeling lehet a hegyekben a kormány mögötti fülekkel kapcsolgatni. A Focus pedig szerintem belül izgalmasabb, és talán a futóműve kicsit jobb, kormányzása picit precízebb. Persze, ezeket is csak az olvasott és látott tesztek alapján tudom mondani. Tudom, ki kell próbálni mindkettőt, és dönteni. Igazán az itt a kérdés, hogy a DSG ad-e annyival több élményt? Megvan-e az a verseny feeling, amit vár az ember egy ilyen váltótól? Illetve, hogy a Dízelben is megvan-e az élmény ezzel a váltóval?
Illetve, hogy ennyi pénzért az emberek miért ne vegyenek mondjuk egy A4-es Audit, 2009-2010-es évjáratból? Mert már ez is alternatíva, és azért az csak egy Audi?! Nagy dilemma....
Hát igen, a Fordból sokkal felszereltebbet, jobbat kapsz ugyanannyiért. Én alapjában véve VW párti lennék, de most rábeszéllek a Fordra. A Titanium felszereltséggel a Ford majdnem luxusautó, a Golfban a comfortline éppen az általános dolgokat tartalmazza. És jellemző a VW-re, hogy a comfortline-ok nemcsak felszereltségben, hanem összeszerelésben is különböznek a Highline-tól, tehát mindig érdemes a jól felszereltet venni.
Na meg a DSG váltó: eleinte én voltam a legnagyobb pártolója. Nem is tudod hogy mikor vált, de csinál furcsa és idegesítő dolgokat, főleg indulásnál, mikor gyorsan akarnál elindulni, akkor lassan megy, és fordítva. Kúszni sem tud.
Futóműben hosszú évek óta a Ford az etalon.
Egy 2.0-ás modern dízel erőforrás pedig manapság már jó szórakozás, mert van bennük kraft.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!