Műgyantával javítanék ki egy kisebb (5x2 cm méretű) rozsdafoltot a kocsi karosszériáján. Mivel lehetne majd lefesteni/lefújni?
Műgyantával fémet foltozni?!?Még neki állnod is felesleges....úgyis le fog repedni,meg ledobja magáról!!
Amúgy sem értem miért akarsz ezzel kínlódni,egy normális lakatos pár ezerért megfoltozza!!És az tartani is fog ellentétben ezzel a kókányolással!
vágd ki a roszdás részt.vágj méretre egy ugyan ilyen lemezt.
illesz oda vard körbe co-val felülről alulról is .kenyd be korantal vagy valami rozsdapassziválóval.utána mehet rá alulra a gumitömitő utána meg az alvázvédő.felülre meg alapozó és festés
A karosszéria felületén van egy vékony kis rozsdafolt, a neten azt olvastam, hogy műgyantával javítanak ilyesmit, meg eleve le volt kenve valamivel (amit a vásárláskor nem láttam), de az 2 év alatt lejött.
Ez a leírás:
"""Autó karosszéria javítás
Átrozsdásodott, meggyengült vagy védeni kívánt karosszéria elemek hegesztés ill. lakatosipari szakmunka nélkül nagy szilárdsággal és időjárás állósággal házilag olcsón javíthatók.
Technológiai leírás:
A javítani vagy megerősíteni szándékozott karosszéria elem belső oldalát a jobb tapadás érdekében csiszolóvászonnal érdesítse, majd zsírtalanítsa.
Keverje össze a műgyantát a B komponenssel- katalizálás.
Nedvesítse be a műgyantával a felületet, majd a megfelelő méretűre vágott üvegszövetet helyezze a gyantával bekent, javítandó felületre. Ecsettel, vagy hengerrel itassa át az üvegszövetet, úgy hogy előbb törekedjen a felületen lévő gyantát átdolgozni a szöveten, csak utána vigyen fel újabb gyanta réteget. A cél az hogy légzárványok nélkül simuljon a karosszéria elemre a gyantával átitatott üvegszövet.
Több réteg felvitelével a szilárdság megnövelhető.
A kötés létrejötte után az üvegszállal erősített műgyanta tökéletesen felveszi a javított felület alakját, csiszolható, festhető."""
Akkor megcsináltatom szakemberrel, amúgy is viszem szerelőhöz.
Köszönöm a válaszokat!
5x2cm.
Aha!
Szóval veszel egy doboz poliészter javítót, aztán csiszolsz, vakarsz, rozsdátlanítod, bekened, és szárad. Ha már lehet, csiszolod aztán fested. (hogy ne legyen foltos, természetesen az egész elemet)
Jöhet a bolt, festék+hígító aztán kompresszor+pisztoly, kimaszkolás, fújás, száradás majd takarítás.
Ha nincs szerencséd, egy hónap múlva az első döccenőnél elválik/lepattan/kiesik.
Ja, és ha egy elemen ITT van egy rozsdafolt, akkor nagy valószínűséggel holnap OTT lesz a következő.
És az egész kezdődik előröl.................
Egész elemet...miértnem már az egész autót? XD
Ráködölsz,és szépen összepolírozod ennyi
Gondolom az általad említett ködölés+polírozás, legalább olyan minőségi munka, mint a műgyantás sárvédőperem javítás.
/amolyan zsák és foltja..../ ;)
Fényező vagyok,barátom.
Elég csúnyalenne,ha minden lepkefing miatt komplett elemeket fújnánk újra nemgondolod?.
-De miért kell neked mindenhez "érteni"?
Mert látom igen aktívan osztod az észt minden témakörben..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!