Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes BMW E46 320i Touring...

Érdemes BMW E46 320i Touring -ot vásárolni max 1 millió ft ért? (manuális váltóval)

Figyelt kérdés

Munkába járás (2x10km naponta) de csak ha hideg van amúgy biciklizem, valamint 2 hetente mondjuk egy nagyobb kirándulás, csomagokkal több emberrel, esetleg árubeszerzés, 200 km körül. Évi kb 6 ezer km használat.

Nem vagyok BMW fanatikus, csak valami sportos szép erős benzines turbó nélküli kombit szeretnék, amibe egyébként még nem tankolom el a kaja pénzem. :D Eredetileg E36 okat néztem, de azokból már alig van olyan ami nem bontó szökevény.

Vegyesek a vélemények erről az autóról, van aki azt írja hogy egy ipari hulladék, folyamatos futómű, elektronikai problémák, difi, kardán, minden széthullik ami kell, mások meg azt mondják hogy a benzines megbízható nem sokkal drágábban fent tartható autó mint a japán és olcsóbb német társai.



2015. dec. 10. 07:40
 1/5 anonim ***** válasza:

Mindenféle képpen nézd át rendesen mert ok,hogy a benzines neem olyan nyűgös mint a dízel,de egy autó nem csak egy motorból áll!

Egyébként meg a vásárlásra érdemes E46-ok 1 millától indulnak!!Szóval légy észnél!

2015. dec. 10. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

beázás(ajtókárpitoknál), hátszó szilentek a difi körül, termosztátház, fütőradiátor, stb. nézd át.

Illetve a szokásos kopó dolgok(sok szilent, sok lengőkar, viszkó, hidraulikus patron, stb.)

Ha szintezős futómű az külön "öröm" ha bedöglk.

ews jó e, stb.

1misitől indulnak a "jók".

2015. dec. 10. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

1 millióig ?!?! Mazochista vagy? Sok javításra elszórandó pénzed van?

Látod, persze, hogy széthullik, a sok olcsó jános is megvette 1 millióért, aztán esik szét, mert már az eredeti német gazdája megjárta vele a Csomolungmát, meg elment vele a Holdig és vissza.

Inkább vegyél egy Opelt, az ideális igavonó, olcsó javítani. Vagy Passatot, de abból is kockázatos az 1 milliós.

2015. dec. 10. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Az 1 millió Ft kicsit tág fogalom. Ebbe beleérted a papírozást is? Szerviz? Ha németből, akkor mire rendszám kerül rá az nem semmi pénz.


Ha össz beruházási költségként tekintesz az 1 misire, akkor szerintem alaposan gondold meg. 100-125 a papírozás ha hazai a verda, úgy tudom januártól mégsem törlik el az átírási illetéket. Ha német, akkor ennek akár a három-négyszerese, vagy több. + első szervizre én félretennék min. 200ezret.


Állapotot nézz, láttam már E36-ból makulátlant, és E46-ból ... egyébként pont 320i-t, csak szedánt.... amit már evett a rozsda, bal hátsó torony kókány módon taknyolva, egyszóval nem volt egy nyerő vétel.


E46-nak ismereteim szerint masszívabb a rozsdavédelme mint az E36-nak.

Fiatalabbak is, ha figyelsz, könnyebb kifogni egy kikíméltet, pláne kombiból, az nem egy tipikus boyracer autó.


Becsületesnepper írta egyszer: E36 többször romlik el, de olcsóbb a javítása, E46 ritkábban, de drágább.


A fenntartási költség többváltozós:

- ha f0staligát fogsz ki, a gatyád rámegy, még egy Swiftre is

- prémium kategóriát még használtan is drágább fenntartani, mint az azonos korú "polgári" társát

- európai autókhoz olcsóbb általában az alkatrész, jó dolog a japán, de ha elromlik, húzós lehet, ez nagyon változó, attól függ mennyire elterjedt típus

- E46-ból nagyon sok fut/futott Európában, most kezdik el bontogatni, szóval akár használt akár új alkatrész lesz bőven az elkövetkezendő 10-15 évben


Írod: "....amibe egyébként még nem tankolom el a kaja pénzem"

Nézd meg a motorokat és hozzá a fogyasztást:

[link]

Nem mindegy melyik blokk dohog benne, a facelift-esek fogyasztása kedvezőbb.

320-ból volt sor6 is. Az bizony zabál városban, pláne hidegen. Országúton, autópályán már rendben van, vagy ha meleg a motor, de te is pont úgy használnád ahogy én, az enyém nyeli a benzint, mint kacsa a nokedlit :-)


Szerintem ha pénztárcád engedi és türelmesen kivársz egy kikímélt példányt, ez a leg-legfontosabb (én 6 hónapig kerestem), akkor az meghálálja, sok örömöd lesz benne és ha vigyázol is rá, sokáig kitarthat melletted. A rendszeres szervizeket nem szabad elhanyagolni, ócska alkatrészeket kerülni kell, nem szabad ütni-vágni, akkor jó eséllyel nem lesz pénznyelő.

2015. dec. 11. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Vegyél egy Focust, vagy egy Astrát. Hidd el, ha nem vagy BMW fanatikus, ezekkel jobban jársz.
2015. dec. 11. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!