Érdemes BMW E46 320i Touring -ot vásárolni max 1 millió ft ért? (manuális váltóval)
Munkába járás (2x10km naponta) de csak ha hideg van amúgy biciklizem, valamint 2 hetente mondjuk egy nagyobb kirándulás, csomagokkal több emberrel, esetleg árubeszerzés, 200 km körül. Évi kb 6 ezer km használat.
Nem vagyok BMW fanatikus, csak valami sportos szép erős benzines turbó nélküli kombit szeretnék, amibe egyébként még nem tankolom el a kaja pénzem. :D Eredetileg E36 okat néztem, de azokból már alig van olyan ami nem bontó szökevény.
Vegyesek a vélemények erről az autóról, van aki azt írja hogy egy ipari hulladék, folyamatos futómű, elektronikai problémák, difi, kardán, minden széthullik ami kell, mások meg azt mondják hogy a benzines megbízható nem sokkal drágábban fent tartható autó mint a japán és olcsóbb német társai.
Mindenféle képpen nézd át rendesen mert ok,hogy a benzines neem olyan nyűgös mint a dízel,de egy autó nem csak egy motorból áll!
Egyébként meg a vásárlásra érdemes E46-ok 1 millától indulnak!!Szóval légy észnél!
beázás(ajtókárpitoknál), hátszó szilentek a difi körül, termosztátház, fütőradiátor, stb. nézd át.
Illetve a szokásos kopó dolgok(sok szilent, sok lengőkar, viszkó, hidraulikus patron, stb.)
Ha szintezős futómű az külön "öröm" ha bedöglk.
ews jó e, stb.
1misitől indulnak a "jók".
1 millióig ?!?! Mazochista vagy? Sok javításra elszórandó pénzed van?
Látod, persze, hogy széthullik, a sok olcsó jános is megvette 1 millióért, aztán esik szét, mert már az eredeti német gazdája megjárta vele a Csomolungmát, meg elment vele a Holdig és vissza.
Inkább vegyél egy Opelt, az ideális igavonó, olcsó javítani. Vagy Passatot, de abból is kockázatos az 1 milliós.
Az 1 millió Ft kicsit tág fogalom. Ebbe beleérted a papírozást is? Szerviz? Ha németből, akkor mire rendszám kerül rá az nem semmi pénz.
Ha össz beruházási költségként tekintesz az 1 misire, akkor szerintem alaposan gondold meg. 100-125 a papírozás ha hazai a verda, úgy tudom januártól mégsem törlik el az átírási illetéket. Ha német, akkor ennek akár a három-négyszerese, vagy több. + első szervizre én félretennék min. 200ezret.
Állapotot nézz, láttam már E36-ból makulátlant, és E46-ból ... egyébként pont 320i-t, csak szedánt.... amit már evett a rozsda, bal hátsó torony kókány módon taknyolva, egyszóval nem volt egy nyerő vétel.
E46-nak ismereteim szerint masszívabb a rozsdavédelme mint az E36-nak.
Fiatalabbak is, ha figyelsz, könnyebb kifogni egy kikíméltet, pláne kombiból, az nem egy tipikus boyracer autó.
Becsületesnepper írta egyszer: E36 többször romlik el, de olcsóbb a javítása, E46 ritkábban, de drágább.
A fenntartási költség többváltozós:
- ha f0staligát fogsz ki, a gatyád rámegy, még egy Swiftre is
- prémium kategóriát még használtan is drágább fenntartani, mint az azonos korú "polgári" társát
- európai autókhoz olcsóbb általában az alkatrész, jó dolog a japán, de ha elromlik, húzós lehet, ez nagyon változó, attól függ mennyire elterjedt típus
- E46-ból nagyon sok fut/futott Európában, most kezdik el bontogatni, szóval akár használt akár új alkatrész lesz bőven az elkövetkezendő 10-15 évben
Írod: "....amibe egyébként még nem tankolom el a kaja pénzem"
Nézd meg a motorokat és hozzá a fogyasztást:
Nem mindegy melyik blokk dohog benne, a facelift-esek fogyasztása kedvezőbb.
320-ból volt sor6 is. Az bizony zabál városban, pláne hidegen. Országúton, autópályán már rendben van, vagy ha meleg a motor, de te is pont úgy használnád ahogy én, az enyém nyeli a benzint, mint kacsa a nokedlit :-)
Szerintem ha pénztárcád engedi és türelmesen kivársz egy kikímélt példányt, ez a leg-legfontosabb (én 6 hónapig kerestem), akkor az meghálálja, sok örömöd lesz benne és ha vigyázol is rá, sokáig kitarthat melletted. A rendszeres szervizeket nem szabad elhanyagolni, ócska alkatrészeket kerülni kell, nem szabad ütni-vágni, akkor jó eséllyel nem lesz pénznyelő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!