Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik 2010/2011-es dízelautó...

Melyik 2010/2011-es dízelautó megy el 500 - 600 ezer km-t a lehető legkisebb üzemeltetési kockázattal?

Figyelt kérdés
Szeretnék venni egy nagy dízelt, 3 millió forint körül, 2010/2011es évjáratút. Addig lenne nálam ameddig nem leheli ki a lelkét. Kérdésem az lenne, hogy szerintetek milyen autó legyen az? sok helyen olvastam, hogy bár drága az alkatrész, de a Mazdának van az egyik legjobb dízel erőforrása, a 2011-es motorok csúcsmotorok. Ki is néztem egyet: 2011-es, 2.2 129 LE. valakinek vélemény vagy tipp, hogy milyet nézzek?

2015. nov. 21. 05:21
 1/10 anonim ***** válasza:
Ez esetben a Mazda az egyik legjobbb választás, erős motor, nagy nyomaték, jó vezetési élmény, fogyasztás 5 liter. Haveromnak ilyen van, csak az GTA 163 LE, de nyomatékra ugyanaz lehet mint ez, egyszerűen brutális! Motorral nem lesz gond, csak okosan kell cserélni az olajat, meg ésszel hajtani a turbó meg a DPF miatt. A szerelő akihez viszi haverom a kocsit azt mondja mindig, hogy egy Mazda 200.000 km-el ugyanaz mint egy insignia vagy passat újan! :-)
2015. nov. 21. 05:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

2.2 literes dízel motor és csak 129Le?

Nincs túlságosan kihegyezve (manapság az 1.6 körüli kisdízelek is tudják a 120-130Le-t), de ez a tartósság szempontjából nem hátrány.

Sok múlik azon, hogy hogyan és hol használod. Nekem pl a dízel Astrámban most van 421.000km és eddig a kopó alkatrészeken kívül nem igazán kellett mást cserélni. Igaz, hogy 90%-ban hosszú távokon autópályán használom. Városi rövid távok alatt már rég a bontóban lenne.

2015. nov. 21. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Igen, 129 lóerős, és 2.2-es, lehet, hogy ezért is írják ezekre a mazdákra, hogy kimennek a világból. A nyomatéka 340-es, eléggé brutál ereje van ennyi lóerővel is szerintem. én munkába járáshoz használnám, főleg országúton. heti 800-1000 km-t mennék vele. Most vannak 3 millió körül 200e km-el.
2015. nov. 21. 09:40
 4/10 anonim ***** válasza:
0%
hogyan lenne 340-es nyomatéka ezt nem akarom elhinni, az én octaviamnak van akkora nyomatéka és majdnem 200 lóerős :D
2015. nov. 21. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
58%

4-es ,ez nem hittan óra,hogy elhiszed-e vagy sem!


A mercedes régi 2.9td-je is csak 129Le meg 300Nm.....mivel azok sincsenek agyig húzva,így lehet hogy azok még tényleg elmentek 1 millió km-et.....a mazda is valószínüleg a legjobb választás,ha az élettartam számít!

2015. nov. 21. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Mért ne lehetne 340Nm a nyomatéka a 2.2-esnek? A 10 évvel ezelőtti 1.6-1.9 körüli dízelek is lazán hozták a 300-320Nm-t.
2015. nov. 21. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
na megnéztem pontosan, ehhez a 2.2-es motorhoz ebben a generációban van 129 lóerős (340 Nm), van 163 lóerős (360 Nm), és van 185 lóerős (400 Nm). nyomatékban nincs nagy különbség köztük. egyedül a gyorsulás fél mp-ekkel jobb az erősebbeknél. De szerintem országútra bőven elég a 129 lóerő. [link] lehet megnézem ezt az autót.
2015. nov. 21. 12:58
 8/10 anonim ***** válasza:
VW féle 2.0 TDI-k is megfutják a félmilliót ha kicsit is vigyázol.
2015. nov. 21. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
ember. nem kell 3 millio forint. regi szamar merci sima szivo dizel. 1 000 000t is elmegy bontas nelkul. az meg dizel
2015. nov. 21. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
utolsó, azért kell egy színvonal is :-)
2015. nov. 22. 10:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!