Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2010-2011-es évjáratú Skoda...

2010-2011-es évjáratú Skoda Oktáviát szeretnék venni, benzinest sedan kivitelben. Kérdésem melyik motorral a legbeváltabb és legmegbízhatóbb? A TSI-röl sok rosszat halottam igaz ez?

Figyelt kérdés
A keretem autóvásárlásra kb.3 millió forint.
2015. febr. 18. 12:20
 1/6 anonim ***** válasza:

Attól függ, az 1.2-es TSI-vel voltak eleinte gondok, de javitották a hibákat, és egész jó motorok lettek, sajnos nem tudok pontos évjáratot, hogy mikortól történt ez a javitás.

Az 1.4 TSI jó lenne, csak kissé túl van húzva (140 lóerő ha jól tudom), jó nagy nyomatékkal, és sokan hajlamosak úgy használni, hogy 2000 fölé nem is engedik a fordulatot, aztán a turbó időnap előtt meghal, meg az egész motor tiszta korom lesz. Használtan rozikós kissé, mert nem tudhatod, hogy használta az előző tulaj.

1.8 TSI az már ősrégi motor ugye, és nagyon megbizható, de ritka az ilyen, túl erős és sokat is eszik.

Tuti nem kell dizel? Egy TDI-nek már nem sok hátránya van egy TSI-vel szemben, mert egy TSI-t is szinte ugyanolyan drága fenntartani, mint a TDI-t, és még sokat is esznek mellé.

2015. febr. 18. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
53%
ebből a sok rosszból sorolj már fel vagy kettőt légyszi!nagyon kiváncsi lennék...
2015. febr. 18. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
5 éves autónál nem elsősorban a motortól függ a megbízhatóság, hanem attól, hogy hogyan használták és hogyan tartották karban.
2015. febr. 18. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
a régi 1.6 mpi a legmegbizhatóbb, a többi nem az ! a tsi-knél a vezérműlánc szokott ugrándozni már akár 50 000 km körül, az 1.4-nél és az 1.2-nél is. És lehet hogy kijavították de ettől függetlenül ismerősöm céges autója 1.4 tsi touran 2013-as(szóval már a "javított"), és 64ezernél átugrott a lánc. A TDI-kből megkispórolták a gázolaj hűtőt, ami idővel lehet hogy kinyirja a befecskendezést.(Korábban ezért kotlottak meg sorba a renault 1.5 dci-k vagy a ford mondeo 2.0 tdci-k )
2015. febr. 18. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

a láncfeszítővel voltak gondok, de sajnos sok helyen kiderült, hogy akkor amikor nem kapta meg a megfelelő olajat, és megfelelő időben.

ismerek olyan tsi-t, amiben már 180 ezer van, és a lánccal nem volt gond.

Persze mindenhol lehúzzák a tsi-t (pl totalacar) éppen ezért minden 2. ember lehúzza, na meg azért mert nem japán.

Az 1.4 tsi lehet 122, 140, és 160 Le.

Én a 122-est nézegettem, de sajnos akkor nekem drága volt. Teszteltem több példányt. Nekem bejött az autó.

2015. febr. 19. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2015. febr. 19. 22:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!