BMW első kocsinak?
Mit gondoltok?
Első kocsinak egy e39 525 tds milyen választás?
A tankolási költségeket megbírom oldani, de a szervizelési költségekről nem tudok sokat ebben a szériában.
Mennyire sűrűn vannak problémái?
Félre értés ne essék. Nem az a típus vagyok, aki csak azért vesz bmw-t, hogy keménykedjen és csak mert hátsó kerekes. Szimplán csak szerem ezt a márkát. Vigyáznék-rá, nem hajtanám túl.
Hiába öreg autó, az alkatrész akkor is drága.
Egy 10 éves opelra is százereket rá lehet költeni, egy 15 éves BMWre még többet is akár.
Nem értem minek mentegetőzöl, semmi köznk hozzá mire veszed. Tőlem akár ekét is foghatsz mögé és szánthatsz vele.
Azt tapasztaltam, hogy ezeknél a dízeleknél km függő hogy mennyit kell törődni velük. Túl a negyedik, vagy ötödik százezren már néha komolyabban szerelgetős lesz. Ezért is olcsók azok amelyikeknek sok van már a lábában. Ezeknél amilyen olcsón vetted, olyan sokat kell majd rákölteni.
Vagy vehetsz drágább szinte gyári állapotút is ha találsz, azokhoz hozzá sem kell nyúlni, csak azokat nem akarod majd megfizetni.
Így is úgy is ugyanannyiba fog a végén fájni.
TDS nagyon jól eszik!
Fele annyit zabál mint az 520i és ugyan úgy megy, ha meg tuningolod veri a 25i -t is igaz akkor már eszik is, nem ez a gond.
Bontott cucc is bőven van, kopó alkatrész újban se drága.
Persze nem lesz egy opel, suzuki ár de nem az alkatrészek darabonkénti ára hanem együtt a mennyiség( viszkó kuplung, sok szilent, sok lengőkar, hátsó híd szilentezve, stb. hajtásláncba is hardy, függesztőcsapágy, stb. elektromosan is több km kábel és sok sok extra, stb.
Daraboknként nem drága de egybe néha sok tud lenni ami kijön a kora miatt...
Ami miatt a TDStől óvlak, hogy ezekben már 10éve is 400-500ekm volt és azóta is, hmmmm nem furcsa?
Sajnos a TDS a maga kora legvadabb dízelje és 10ből9 ma már hengerfejes volt,van,lesz....
Aztán ott a turbo mert feltöltős motor, és az adagolo de ha már adagolo kell 6db új porlasztó is amiből 1db jeladós(bontott olyan is) és közel 2tonna csomagokkal simán, tehát elsőfék bizony nem keveset fékez el, de a hátsó híd szilentek se sokat bírnak ha kanyarba taposod majd, és akkor nem beszéltünk a többiről.
Ami minden ennyi idős kocsin kijön csak egy ruppótlan opelon vagy fócvágenen nem gond, mert azok újkorukban 0km -ként is ruppótlanok voltak de egy Bmw -n már ronda mikor az ajtókéder gumi cserés vagy a díszlécek esetleg az ülésben a gázteleszkópok stb.
Én inkbb benzinest vennék, mert kevesebb váratlan kiadás ér és gondolom nem 100++km távolságokra fogsz járni vele hanem rövidebb utakra.
Oké a benzines 20-25-28-30i összes sor6 10l től indul, persze tatatempóban beéri 8al is de naaaa akkor minek bmw?
Ha pedig autómatát veszel ott is simán jöhet egy 3kilós meglepetéscsomag.
Nekem is öreg bmw van tudom miket írok.
Nem lebeszélés mert az élmény megfizethetetlen, ezeket még autoknak tervezték, nem egy mai gyufásdobozok, sőt nem is egy mai papír bmw. Csak azonos minőségre karbantartani ugyan annyi pénz mint a szalonból kitolt új ötöst!
Sok sikert....
Szervizelésre meg számolj úgy, hogy állagállapot megóvás minimum annyi amit beletankolsz, de előző tulajok kókányolása miatt megint első 2évben +ennyi.
Tehát első két évben beletankolt pénz*2 aztán beletankolt pénz*1 ami az üzemanyag mellé kell és ezek mellé még jöhetnek a váratlan dolgok( turbo generál 3kiló, hengerfej generál 1kiló automataváltó 3kiló, kettőstömegő lendkerék vagy klima javítás vagy bármi)
Havonta eltankolsz bele 50eFt -t akkor 50eFt is elfog menni alkatrészre ha nem lelakni akarod+ ami épp néha jön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!